Gister (5-1-14) heb ik voor het eerst gemend met Thimo. Thimo staat sinds 3-1-14 bij ons. Hij heeft al voor het karretje gestaan, maar niet intensief gereden. Dit ben ik wel met hem van plan.
Paspoortje:
Naam: Thimo
Ras: Shetlander
Leeftijd: 6
Bijzonderheden: Enorm fanatiek. Wil graag heel hard voor je werken. Is en blijft een shet, dus ook ondeugend.
Thimo heeft een paar keer laag gebokt tijdens ons men ritje, maar hij barst van de energie! Ik weet dat de broek een beetje apart zit, het is echt een mini broek (pas goed op hem) maar als hij voor het karretje staat dan zit het gek?? Ook schud Thimo erg vele met zijn hoofd en kijk hij sterren. Iemand ideeën hoe dit te verbeteren. Hij speelt veel met zijn bit namelijk.
Hier de fotos: (fotos staan niet op volgorde)
1: Dit zijn wij:)

2: Draven

3: Ook nog een drafje

4: Hier loopt hij al beter

5: Dit vind ik ook fijner uitzien

6:

7: Wat detail fotos

8:

9:

10: Wij samen:)

11: Zijn lieve hoofdje

Ik ben trouwens wel van plan zonder oogkleppen te gaan rijden. Hij vind het veelste spannend als hij weinig kan zien. Aan de hand schrikt hij namelijk nergens van (met halster) en aan de sulky schoot hij nog wel eens weg. Ook ben ik kijken voor een ander wagentje. Een echte sulky:) Thimo wordt hopelijk deze en anders volgende week geschoren. Hij heeft een conditie van een slak en zweet daarom snel en veel.
Tips zijn van harte welkom als dit opbouwend gebeurd zodat ik er wat aan kan doen:)