Afgelopen maand dan toch de stoute schoenen aangetrokken en weer eens gereageerd op een mooie wagen via marktplaats. Paar maanden geleden dezelfde zoektocht al gestart maar besloten dat ik voor mijn budget waarschijnlijk toch niks geschikts ging vinden. Ik vond mijn eigen wagen toch eigenlijk iets te klein en te licht voor achter mijn Roosje. Dus op zoek naar iets groters. En ik had gelukkig vrij snel beet deze keer!
Na wat heen en weer mailen konden we het eens worden over de prijs. Moest ik alleen nog even gaan kijken... Alleen dat even was wel "even" op en neer van zoetermeer naar friesland.
Dus daar gingen we dan, zaterdagochtend, om 7 uur in de auto want we moesten daar om half 10 zijn ivm een wedstrijd van de verkopers.
Wagen bekeken en besloten hem te kopen.
Dus sinds een paar weekjes ben ik in het bezit van een heuze F.H. Kool wagen!
Ik ben echt apen trots!
Van simpel zwart tuigje naar een mooi london bruin ideaal tuig
En van concourswagen naar een dutch recreatieve wagen en naar nu een super gave mooie echte marathonwagen!
Het bokkussen en de bekleding zijn wel een beetje aan vervanging toe (bokkussen meer als de bekleding trouwens), maar heb al een adresje gevonden waar ze dit voor een leuk prijsje kunnen doen. Dus over een maand of 3 (nog eventjes sparen namelijk) rijd ik met een mooie bruin bekleedde wagen rond en zal ik uiteraard een nieuw topic openen.
Maar voor nu alvast mijn nieuwe wagen itp!
Van dit:

Naar dit:

En toen van dit:

Naar dit:

Naar nu dit!!!:

Hoe vinden jullie mijn "nieuwe" wagen?