onze website:)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JillvdK

onze website:)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-14 22:34

ook graag meer willen weten over grondwerk,vrijheidsdressuur en de oefeningen?
kijk dan eens op mijn website over vrijheidsdressuur genaamd: thincovrijheidsdressuur.jimbo.com
de website is er pas sinds vandaag dus er moet nog zeker aan gewerkt worden maar alle basis info staat erin!
in ieder geval het is fijn als jullie even een kijkje nemen en zeggen wat beter kan,of verandert moet worden :D dat is ook zo fijn voor ons maar ook de andere kijkers!

en kijk ook eens op onze facebook pagina buthinco vrijheidsdressuur!
is er ook al een tijtje maar is pas sinds vandaag de lucht ingeblazen.
hier komt alle handige info en tips en foto's.
foto's worden nu nog met de mobiel gemaakt maar mijn eerste spiegelreflex camera hoop ik zo snel mogelijk te hebben zodat ook onse foto's vooruitgaan ;)
beginnen binnenkort dus ook met de uitleg video's die op de site,de facebook pagina maar ook op youtube komen!

laat zeker een reactie en een like achter,daar maakt u ons heel blij mee :o
liefs jill en celine
en veel (_) van buddy en thinco!

Daniquebyoux

Re: onze website:)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 14:44

Ik vind het veel te weinig uitgelegd op bij de eerste stukken die ik las irriteerde ik me al mateloos aan de rode letters.. het is niet goed te lezen..

Maar ik lees nog even verder

_Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 14:47

Ik zou je tekst nog eens doorlezen, staan veel foutjes in. :)
En de contactgegevens staan niet helemaal goed! (Het telefoonnummer en faxnummer)
Laatst bijgewerkt door _Dribbel op 05-01-14 14:51, in het totaal 1 keer bewerkt

YOURLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 14:48

pfoeh, ik zou inderdaad de rode letters in een andere kleur veranderen. Werd er een beetje duizelig van.

Daniquebyoux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 14:51

Oke ik heb zoveel mogelijk verder gelezen voor een goede conclusie.
Daarbij vind ik de informatie veel te weinig om echt mee aan te slag te gaan. Ga eerst zelf nog even lekker verder oefenen, meer uitwerken en begin dan maar opnieuw met een informatieve website. Een showteam kan best en alles maar vind de informatie te matig dat je er echt mee aan de slag kan.. Er is dus nog veel te verbeteren, maar je kunt beter iets hebben om je op te verbeteren dan alles al te kunnen he :) Anders is het zo saai.

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 14:52

Ik snap niet helemaal tandwiel van de website, er zijn toch al heel veel van dit soort websites? Verder inderdaad de lay-out veranderen, het komt heel schreeuwerig over. Spelfouten goed nachecken, en misschien nog even de tekst doornemen om her verhaal wat samenhangender te maken. Ik vind het namijk als ik het zo lees, niet informatief maar betweterig overkomen!

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 14:52

Leuk dat jullie aan een eigen site werken.
( Ik bekijk hem nu via mijn mobiel dus weet niet of dat verschil maakt voor de opmaak)

Maar de stukken zijn wat lastig te lezen.
Jullie maken gebruik van hele lange zinnen en vergeten hoofdletters te gebruiken.
Af en toe wel wat spellingsfouten , probeer daar op te letten.

Veel succes er mee!

LisannePruts

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 14:55

Ik had al hoofdpijn maar die rode letters helpen daar niet echt bij :')
Ik vind het ook te kinderlijk vooral alle foto's allemaal hartjes enz. en de foto's die je hebt hebben niet allemaal te maken met VD enz.
Ik zal eerlijk zeggen dat ik de tekst niet heb gelezen wegens hoofdpijn en het trok me ook niet om te lezen. Veel succes met aanpassen!

Esaqar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 11:20

Leuk. Ik zou het alleen wat serieuser maken.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 11:24

Ik ga mee met de mensen boven me. Daarbij staat er ook veel info in die niet eens klopt of zelfs gevaarlijk kan worden op lange termijn. Irriteer me ook heel erg aan de foute zinsopbouw en vooral dat sommige zinnen beginnen met het woordje ''en''.

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-14 11:34

Pffff de rode lettertjes zijn érg overweldigend :=

Daarnaast is het wel een leuke site, maar beschrijf je oefeningen duidelijker, in stappen en op een correcte manier. Ook mis ik een duidelijk stuk over de basis die vrij belangrijk is.

Let ook eens goed op je taalgebruik, veel zinnen lopen raar, woordgebruik/keuze is ook niet overal even prettig :)

Valuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-14 20:38

de rode letter zijn idd om duizelig van te worden misschien andere kleur achtergrond of letters
en bovenin de kopjes zeg maar vind ik niet erg netjes misschien aan de zijkant?

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-14 20:26

Het adverteren voor een eigen website is niet toegestaan op Bokt, vandaar dat ik hier een slotje plaats.
Hierbij dan ook de link waar je een uitleg krijgt over deze regels: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels#spam