Een klein overzicht van het wedstrijdseizoen van rakker en het beleren van Cadanz
We hebben een goede prestatie neergezet tijdens de zuidhollandse wintercompetitie en tijdens de Finale wedstrijd reden we goede punten en een sneller tijd dit resulteerde in een Reserve Kampioen Dressuur enkelspan L en Kampioen enkelspan vaardigheid klasse L

topic---> sasika @ [AR-ITP] Rakker in actie tijdens de Finale wintercompetitie
Ook hebben we de indoorkampioenschap dressuur in de klasse L meegereden, Helaas waren we wat te laat dus door een gestreste ik en gestreste pony zijn de proeven niet helemaal goed tot zijn recht gekomen.

De punten voor de klasse L waren allemaal binnen, en hebben we in April onze eerste wedstrijd in de klasse M gereden met gelijk winst en een eerste plaats!

topic---> sasika @ [AR-ITP] Rakker zijn debuut in het M enkelspan dressuur
Elke maand lekker een wedstrijdje meepakken om puntjes te scoren, wat zo nu en dan leuk uitpakt!

topic---> sasika @ [AR-ITP] rakker gaat goed op wedstrijd
Ondertussen ging het rijden onder het zadel met mijn grote Topper minder en heb ik besloten om hem deze zomer te gaan beleren voor de wagen wat natuurlijk begint met lange lijnen en Bandje slepen

topic---> sasika @ [AR-ITP] Cadanz en zijn vervroegde carriéreswitch
Natuurlijk rijden we naast de wedstrijden ook leuke ritjes

topic---> sasika @ [AR-ITP] Shetlander/mini paard & Appaloosa menrit op het strand
Tijdens de outdoorkampioenschap in middenbeemster hebben we een ticket voor de Hippiade gekregen!! Helaas regende het al een paar dagen en ook op de dag zelf. Het veld was helemaal kapot gereden, hierdoor kwam Rakker met moeite vooruit en gleed uit regelmatig uit. Geen goede punten maar ook niet kunnen laten zien dat we beter kunnen! Wel een hele gafe ervaring!

maar we mochten wel met Luxe vervoer! Stressless op pad!

Bandjes slepen ging top Cadanz was super aan de hulpen tijd om Cadanz voor de wagen te zetten. Op een kleine strubbeling op een modderpadje na ging hij meteen goed en pakte hij het gelijk super op! TROTS!(2e keer op pad)

Op naar 2014!! Waar ik hoop weer goed te plaatsen voor de wintercompetitie en van het voorjaar/zomer met Rakker Z dressuur te rijden en mijn grote man Cadanz een onderlinge wedstrijdje mee te kunnen pakken...... Maaaaaaaaaarrrrrr vooral volop te kunnen genieten van mijn twee veelzijdige paardjes