maar vandaag is er weer een mijlpaal bereikt!! en die wil ik delen met jullie bokkers!
kleine profiel schets:
Balou AKA Lou
haflinger ruin
8jaar
Hallo

sinds vorig jaar ben ik toch gaan denken dat ik Lou weer voor de kar wil. maar ja hoe pak je dat aan, het is wel een hele hoop PK wat je voor je neus hebt staan.
van lieverlee toch een tuig aangeschaft, de oude kar opgeknapt en in het voorjaar een les geboekt.
droogmennen ging al goed van te voren en aangezien hij op 3 jarige leeftijd al betuigd was dacht ik dat komt wel goed! niet dus

Lou was erg gespannen en nerveus, daardoor besloten om de les om te zetten in droogmennen met band slepen en hangen tot hij rustig werd en daarna positief beëindigen.
en nu vandaag was het zover, onze 2e les! en wat ging hij goed!!

nou genoeg gekletst hier de foto's. ze zijn niet allemaal even scherp maar het geeft een idee van hoe blij ik ben met mijn gevoelige maflinger en met TOP grooms! en uiteraard de instructeur die alle rust en tijd van de wereld geeft waardoor we rustig alles op ons tempo kunnen doen.
loswerken/ droogmennen/warm stappen terwijl de strengen aangepast werden.

staat de camera aan??

en gaan! ( nog wel even voor de zekerheid met touw ernaast lopen)

en dan als de instructeur tevreden is in de rust en zekerheid mag ik op de bok

dinnetje en groom ook op de bok ( wie weet ooit start zij hem in de ring voor de kar haha dromen dromen

daarna nog even alles "zelluf" mogen doen ( leidsel liep door naar achteren zodat instructeur zelf nog bij kon sturen mocht er iets gebeuren)

en tenslotte een lekkere knuffel. dank je wel kanjer ik heb genoten en hoop dat we van de zomer enorm vele picknicken kunnen gaan houden

dank je wel voor het kijken en een reactie vinden wij heel erg leuk!