De eerste reden we met onze Snuitje, zie [AR-ITP] Boze Snuitje op snertrit! Snuitje was het er totaal niet mee eens, onze conclusie was dat hij dus niet geschikt was voor gezamenlijke snertritten

De tweede met onze Bente, zie [AR-ITP] Mennen op een mooie zondagmiddag.... ook Bente vond het allemaal niet zo'n succes. Op zich was ze in de groep goed te handhaven maar Bente bleek toch geen paard voor voor de wagen want de wagen en het tuig bleef helaas vaak maar al te eng, spannend en vreselijk... oftewel ook geen type om echt ontspannen een ritje mee te doen...
En dit jaar reden we met onze geweldige Ollie, oftewel Olympia. En jawel, eindelijk een pony waarmee gewoon goed in een groep te rijden is, die normaal tempo heeft, nergens van schrikt en het volgens mij gewoon ook leuk vindt gezellig bezig te zijn

Klaar voor vertrek

En daar gaan we dan lekker draven met in totaal 3 enkelspannen en 2 vierspannen

Hier zelfs capuchon over mijn cap want het begon natuurlijk te regenen (gelukkig niet erg

Mijn topper

Geconcentreerde blik van poown

En net voor de bui thuis!

Na afloop heerlijke snert met pannenkoeken! En we hopen met Ollebol en wie weet haar zoon nog naast haar nog heel veel (snert)ritten te gaan rijden!
Hero, zoon van Ollie (bijna 3, kan nog niets, maar dat komt nog wel)