Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dani199764 schreef:zelf bevestig ik hem dan door neusriem en bit zodat dit samen zit en je niet haar hele mondhoek kapot trekt, moet je dus wel wisselen met de kant die je op logeert. ook heb je van die tussenstukjes die maak je aan beide kanten van het bit vast en dan maak je de longeerlijn vast daar tussen maar zelf vind ik dit een minder groot succes, kan je toch nog erg hard in de mond trekken namelijk
Dispar_Vulgo schreef:Dani199764 schreef:zelf bevestig ik hem dan door neusriem en bit zodat dit samen zit en je niet haar hele mondhoek kapot trekt, moet je dus wel wisselen met de kant die je op logeert. ook heb je van die tussenstukjes die maak je aan beide kanten van het bit vast en dan maak je de longeerlijn vast daar tussen maar zelf vind ik dit een minder groot succes, kan je toch nog erg hard in de mond trekken namelijk
Ik gebruik deze manier ook
[ Afbeelding ]
renske305 schreef:
Dispar_Vulgo schreef:Dani199764 schreef:zelf bevestig ik hem dan door neusriem en bit zodat dit samen zit en je niet haar hele mondhoek kapot trekt, moet je dus wel wisselen met de kant die je op logeert. ook heb je van die tussenstukjes die maak je aan beide kanten van het bit vast en dan maak je de longeerlijn vast daar tussen maar zelf vind ik dit een minder groot succes, kan je toch nog erg hard in de mond trekken namelijk
Ik gebruik deze manier ook
[ Afbeelding ]