Ik moet voor school een bijzondere opdracht maken. Ik moet namelijk een dier zelf iets aanleren, maar wel iets bijzonders, bevoorbeeld je hond de krant laten halen uit de brievenbus ofzo, iets dat je kan gebruiken in een reclamefilmpje. Ik heb geen idee wat ik zou kunnen doen. Ik heb 2 dieren waar ik eventueel mee zou kunnen werken:
Hond: doet alles voor een snoepje (dit kan ze al: zit, lig, blijf en een beetje sluipen) Pony: met haar ben ik nog maar net begonnen met vrijheidsdressuur en ik ben haar nu aan het leren targeten. Nog iemand leuke ideetjes??
Euhm, het moet gewoon iets zijn dat je eventueel zou kunnen gebruiken in een filmp ofzo, ik denk dat ze hiermee gewoon willen zeggen dat het niet al te simpel moet zijn
Babeau
Geplaatst: 03-11-13 14:31
Je kunt misschien je hond leren de tv aan te zetten? Je leert hem in de zetel de springen en daarna met zijn poot op de afstandsbediening te drukken? Als je het nog uitgebreider wilt, kun je hem eerst leren een kom (met iets lekker in) op de tafel te zetten?
Ik heb mijn hond geleerd mijn sokken uit te trekken! je moet hem eerst leren dingen op te pakken en dan zorgen dat hij ze uit trekt. Ze kan ze btw ook ophalen