Weet er iemand goeie en goedkope winkel om paralelli materiaal te kopen ga beginnen met paralleli

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:De officiele spullen van Parelli zijn voortdurend in ontwikkeling, hebben de optimale pasvorm en zijn van het beste materiaal. De carrot stick van Parelli vind ik het lichtst en het best uitgebalanceerd van alle sticks die ik in handen heb gehad. Verder kun je er de nieuwste lespakketten krijgen. Sommige dingen kun je op het eerste gezicht elders goedkoper krijgen. Maar of je dan ook de optimale pasvorm hebt (met name bij de halsters) is nog maar de vraag. Als je paard een keer flink met zijn hoofd schudt met een niet goed passend touwhalster, kan hij dit afkrijgen. Niet zo heel veilig dus.
Dus wil je de beste resultaten? Gebruik de beste spullen die je krijgen kunt. Een chirurg kan ook niet opereren met een slagersmes.
Er is een shop in Belgie, ik pb je de website even.
Dan hoef je ook niet moeilijk te doen met creditcard of overzeese verzending. Ze leveren snel en zijn betrouwbaar.