Paralelli winkel ??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

loveottje

Paralelli winkel ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 22:11

hoop dat het juist staat
Weet er iemand goeie en goedkope winkel om paralelli materiaal te kopen ga beginnen met paralleli :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:12

Ik denk dat je Parelli bedoelt... :D

Dit is de officiele shop:
https://shop.parelli.com/

Is wel buitenlands. Goedkoop is het niet, Parelli spullen vind ik sowieso vrij duur. Komt ook wel door het merkje dat erop staat. Maar je hebt tegenwoordig bij heel veel shops wel een NH-afdeling :)

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:19

Wat kan je daar kopen? Een carrot blindengeleidestick ? :')

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 22:27

De officiele spullen van Parelli zijn voortdurend in ontwikkeling, hebben de optimale pasvorm en zijn van het beste materiaal. De carrot stick van Parelli vind ik het lichtst en het best uitgebalanceerd van alle sticks die ik in handen heb gehad. Verder kun je er de nieuwste lespakketten krijgen. Sommige dingen kun je op het eerste gezicht elders goedkoper krijgen. Maar of je dan ook de optimale pasvorm hebt (met name bij de halsters) is nog maar de vraag. Als je paard een keer flink met zijn hoofd schudt met een niet goed passend touwhalster, kan hij dit afkrijgen. Niet zo heel veilig dus.

Dus wil je de beste resultaten? Gebruik de beste spullen die je krijgen kunt. Een chirurg kan ook niet opereren met een slagersmes.

Er is een shop in Belgie, ik pb je de website even.

Dan hoef je ook niet moeilijk te doen met creditcard of overzeese verzending. Ze leveren snel en zijn betrouwbaar.

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 23:59

Cassidy schreef:
De officiele spullen van Parelli zijn voortdurend in ontwikkeling, hebben de optimale pasvorm en zijn van het beste materiaal. De carrot stick van Parelli vind ik het lichtst en het best uitgebalanceerd van alle sticks die ik in handen heb gehad. Verder kun je er de nieuwste lespakketten krijgen. Sommige dingen kun je op het eerste gezicht elders goedkoper krijgen. Maar of je dan ook de optimale pasvorm hebt (met name bij de halsters) is nog maar de vraag. Als je paard een keer flink met zijn hoofd schudt met een niet goed passend touwhalster, kan hij dit afkrijgen. Niet zo heel veilig dus.

Dus wil je de beste resultaten? Gebruik de beste spullen die je krijgen kunt. Een chirurg kan ook niet opereren met een slagersmes.

Er is een shop in Belgie, ik pb je de website even.

Dan hoef je ook niet moeilijk te doen met creditcard of overzeese verzending. Ze leveren snel en zijn betrouwbaar.

Bedankt ik was daar al op aan het kijken maar was niet echt zeker

Cassidy

Re: Paralelli winkel ??

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 07:30

Niet alles staat op de site, neem even contact met ze op, zij kunnen alles voor je bestellen. Succes!

Yanne_RP

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-13 19:12

ilovejetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 18:03

ik heb mijn spullen op een paardenevenement gekocht. equiday , het is inderdaad niet goedkoop.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 19:53

Ben het er niet mee eens dat orgineel Parelli perse het beste is. :n
Ik heb zowel een echte carrotstick als een nepperd en die laatste is veel lichter en dus fijner.

Verder heb ik prima passende touwhalsters, op maat gemaakt, van Horsecharms. Zij maken ze op jouw verzoek precies op maat voor jouw paard.

Echte Parelli spullen zijn wel erg mooi, maar je betaalt ook veel voor het merk.

Zeker als je net gaat beginnen kun je ook gewone merken kopen. FRA heeft bijv ook hele fijne leadropes voor betaalbare prijzen.

Ik doe zelf al 10 jaar aan Parelli zonder de originele spullen en dat gaat ook prima, dus dit even ter overweging voor je! ;)

loveottje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-13 01:27

Ibedankt voor je tip ik ben nog steeds aan het zoeken voor goedkope maar ik zal wss wachten tot horse expo in Gent daar is alles met korting :D