[AR] Mennen in/rond Oisterwijk (NB)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Napie

Mennen in/rond Oisterwijk (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 16:35

Ik rij volgende week mee met een rit op de Kampina. Ik kom een dag eerder aan met mijn pony in Oisterwijk waar mijn vriend woont en wil graag daar even rijden door de Oisterwijkse bossen en vennen. Ik weet dat daar routes zijn maar kan ze online niet vinden. Wie kan mij helpen? Ik wil parkeren in de buurt van de Scheibaan of bij het bezoekerscentrum.

Regenpier

Re: Mennen in/rond Oisterwijk (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 16:48

Het bezoekerscentrum bestaat zover ik weet niet meer, (afgebrand)
Volgensmij zijn er hele leuke routekaarten te vinden bij een VVV-kantoor!
Het is in ieder geval een hele mooie omgeving waar je lekker kunt rijden! Veel plezier :)

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-13 16:53

Er staat een nieuw bezoekerscentrum, dus je kunt er wel parkeren maar je moet even opletten van welke kant je aan komt rijden want een stuk is het verboden voor auto's (weet zo niet waar precies) Vanaf daar kun je een ronde doen langs venkraai en dan echt in de bossen nog een ruiterroute. Ik rij zelf meerdere keren per week 2-3 verschillende ruiterroutes daar maar ik krijg het niet goed uitgelegd via bokt ben ik bang, er zijn vrij veel kruisingen, maar ik zal even kijken of ik op maps een kaart kan vinden waar ik het in kan tekenen.

Edit; maps krijg ik niet ver genoeg in gezoemd := Mocht iemand wel een kaart kunnen vinden kan ik wel een paar routes voor intekenen, maar zo gaat het niet lukken :=

Napie

Re: Mennen in/rond Oisterwijk (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-13 20:18

Bedankt Melody voor het proberen.