Ik bedoel de bekende panieksluiting voor aan de D ring die aan de strengen zit. Ik vond ze bij een webshop voor boten en het scheelt de helft van de prijs! Breeksterkte is 2000 kg en ze zijn van RVS, de maat die ik nodig heb is 87 mm ( shetland)en kost hier 8,51 euro en bij de ruitersportzaak een tientje meer. Iemand ervaring hiermee?
tallechie
Geplaatst: 26-10-13 19:29
Ik heb geen idee of het andere kwaliteit is. Ik heb de sluitingen besteld bij rvs paleis. Ook een stuk goed koper
loulou
Geplaatst: 26-10-13 19:31
dat had ik eerder moeten weten.... ik zou ze wel durven kopen, ik verwacht voor boten ook gewoon goede kwaliteit.
Sandrina
Geplaatst: 27-10-13 13:44
Lijkt mij dat er dezelfde krachten op moeten kunnen uitgeoefend. Gewoon kopen je zult niet teleurgesteld worden. Voor touwen ga ik ook altijd naar een botenwinkel, net zulk sterk spul en vele malen goedkoper!! Misschien koopt de paardenwinkel ze ook daar? En verdient er een tientje op?
Met wind enz hebben die boten ook heel wat te verduren, lijkt mij dat die snelsluitingen dus gewoon prima zijn. Goeie tip dus TS, ik zou ze wel durven kopen.