Hi! Mijn pony kan op een ton staan en hij kan steigeren dat is heel leuk. Miijn vraag is? Kunnen jullie pony's vrijheidsdressuur? Graag foto's als je die hebt.
op de site van Eva roemaat staat alles heel duidelijk uitgelegd, ook heeft ze uitleg filmjes op youtube. &&& visibre team heeft ook een boek waar alles met foto's enzo is uitgelegd
Okee dankjewel !Stomme hersenschudding heb ik toch.
YvetteeX
Geplaatst: 27-10-13 17:22
Jaa Mijn verzorgpony roos kan liggen als ik erop zit Voetje geven En op commando de bal met haar neus duwen En ze kan ook al een op een pallet staan. niet op commando maar gewoon met mij ernaast
Mijne kan achteruit lopen, halt, volgen, parkeren, klein beetje jambette, touch en kusje
locorette
Geplaatst: 27-10-13 17:41
Mijn leasetinker kan; - Flemen - Nee schudden - Achterwaarts op commando - alle 4 de benen op commando optillen - Spagaat - Klassieke buiging - Compliment - Spaanse pas - Polka pas - Kusje geven - Op het blok - Liggen en zitten, maar deze zijn nog niet bevestigd op commando.
Momenteel gaan wij met de lessen bezig om de spaanse pas en het compliment onder het zadel te krijgen. Als dit onder controle is, gaan wij beginnen met onderstaande dingen; - Steigeren - Passage - Rekenen - Knielen
En waarschijnlijk nog wel meer, weet niet wat mijn instructeur nog meer van plan is, haha :p
Deze foto is van een tijdje terug
Senna012
Geplaatst: 27-10-13 21:02
Jaaa ik doe ook vrijheidsdressuur. Rapidash kan wijken, flemen, gapen, kusje geven, schudden, spagaat, jambette, op het blok, compliment, rondje om mij heen lopen, touch en begin van het knielen. Hier een paar leuke foto's.
jaaa de mijne kan liggen stijgeren buiging jambette spaanse pas bal duwen op het blok nee schudden achteruit lopen met me mee lopen zonder halster touw trots op mijn vendje!!