[AR] Ervaringen Voskamp Hall recreatiewagen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sander_lotte

Ervaringen Voskamp Hall recreatiewagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 12:04

Hoi allemaal,

Na de 'leuke' ervaring met mijn Dutch wagen (zie topic [AR] Wagen in twee gebroken, herstellen of weg?), ben ik nu dus op zoek naar een nieuwe wagen om weer lekker zorgeloos door de bossen te crossen.

Omdat ik absoluut wil voorkomen dat ik weer een miskoop doe en dat ik over 4 jaar weer hetzelfde aan de hand heb, wou ik graag eens horen op Bokt hoe de ervaringen zijn. Ik heb een wagen op het oog van Voskamp Hall, hij ziet er wel degelijk uit, maar dat dacht ik van mijn Dutch wagen ook :+
Dit is de wagen die ik op het oog heb: http://www.voskamphall.nl/new/producten/keuze.asp?ID=360&pop=up

Hebben jullie ervaring met deze wagens?
Hoe zit het met de kwaliteit van de vering? De vering van mijn Dutch was echt niet zo goed, dus ik wil nu toch graag een wagen van een betere kwaliteit én een betere vering. De wagen zou gebruikt moeten worden om in het bos te rijden, dus moet wel iets kunnen verdragen.

Graag jullie (eerlijke) reacties!

Alvast bedankt!
Groetjes Lotte

bontegevaar

Re: Ervaringen Voskamp Hall recreatiewagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 15:35

De service bij Voskamp is goed. De kwaliteit van de wagen weet ik niet. Kan je wel als tip geven een keertje bij Adri Kros uit Klarenbeek te kijken. Die heeft vaak heel veel van dit soort wagens staan tegen geschikte prijzen.

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 16:09

Ok bedankt voor je reactie.
Het is nu zo dat ik hier in de buurt een tweedehands wagen van Voskamp heb gezien, de wagen is nog nieuw en moet om medische redenen weer verkocht worden. Voor mij zou dit praktisch gezien dus ideaal zijn, het zou mij een lange rit naar Nederland besparen...

Ik zit nu wel met het dilemma dat ik niet weer dezelfde problemen wil hebben zoals ik nu met mijn Dutch heb, dus wou ik graag weten of die wagens van Voskamp goed zijn. Maar goed, de wagen is iets meer dan € 1.000 duurder dan die Dutch, ik ga ervan uit dat ik dan ook een veel betere kwaliteit mag verwachten... Toch blijf ik een beetje wantrouwig, ik heb ook geen materiaalkennis dus ik kan niet beoordelen of die Voskamp wagen goed is of niet.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-13 22:44

Wagens staan bij mijn weten bekend als goed en degelijk, de service ook. Wagens zijn wel wat zwaarder dan de Dutch.... maar dat komt gewoon ook doordat er degelijker materialen worden gebruikt.

Het type wat je laat zien lijkt me prima voor jouw poown en wat je wilt hoor!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-13 22:59

@ VHU: Bedankt voor je reactie. Voorlopig heb ik nog niets negatief gehoord over Voskamp, dus zit de kans er wel in dat ik de wagen ga nemen.
Die wagen die ik op het oog heb weegt 180 kg, volgens mij valt dat best nog wel mee. Romeo kon die Dutch héél gemakkelijk trekken, dus een iets zwaardere wagen lijkt mij geen probleem.

Ik hoop dat de wagen ook heel wat degelijker aanvoelt en fijner rijdt, want om eerlijk te zijn was die Dutch niet zo aangenaam om mee in het bos te rijden... De vering trok echt op niets en ik moest ook voor bijna elke rit alle schroeven bijdraaien om die tijdens een rit niet te verliezen.
Maar goed, dat zal ik jou niet moeten vertellen, gezien je zelf een Dutch had en hem weer hebt verkocht vanwege de kwaliteit :Y)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 07:28

Wij rijden al jaren met onze wagen van voskamp hall. Heel erg tevreden

Marg

Re: Ervaringen Voskamp Hall recreatiewagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-13 07:45

Ik hoor ook goede ervaringen over hun. Maar maak wel een afspraak als je daarheen gaat want ik heb bij voskamp gestaan en toen was er alleen een monteur aanwezig en konden we niet te woord gestaan worden.

Moeilijk he zo een zoektocht..
succes ermee

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 08:56

@ Janouk: Dat is goed om te lezen! Bedankt om dit even te melden, zulke reacties stellen me toch wel wat gerust.

@ Marg: Voorlopig ga ik nog niet naar Voskamp zelf. De wagen die ik op het oog heb staat hier in de buurt te koop, dus het zou mij de lange rit besparen (Voskamp is op 2 uren rijden, enkele rit, van mijn thuis).

Ik vind het vooral moeilijk omdat ik niet weet welke goede wagens zijn en welke niet. Mijn Dutch zag er goed uit vond ik, nu weet ik wel beter :) Maar die ervaring maakt me wel wantrouwig naar andere wagens toe.

Maar over Voskamp zie ik nog niet veel negatief (niets eigenlijk), dus zit de kans er wel in dat ik voor deze wagen ga.