Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ElisaAppie6 schreef:Heey, ik zou hem ook heel graag verkeersmak hebben. Maar ik denk dat het niet zo'n probleem kan zijn als de vriendjes van hem er niet waren. Wij lopen dan precies naast een drukke weg. En hij gaat de hele tijd bokken en raar doen omdat hij terug wil. Hij is nog niet beleerd maar als ik met me vriendin ga hangen en zo is dat geen probleem. hij vind al die aandacht zelfs wel leuk.. Stappen en alles geen probleem maar als de eigenaar hem vast gaat houden gaat hij bokken. Dus dan vraag ik mij af: Wat nou als ik met hem langs de weg ga lopen? Zal hij dan ook zo raar gaan doen als bij de eigenaar? Maar goed het risico lijkt mij te groot om in me eentje langs de weg gaan lopen met een pony die geen flauw benul heeft waar we mee bezig zijn. En ik denk dat de eigenaren te weinig tijd hebben en zelf het ook geen goed idee vinden om mij alleen langs de weg te laten gaan met Appie, ze hebben toch de verantwoordelijkheid over mij. Agilty lijkt mij ook wel leuk, maar daar heb ik me vragen dan weer over. Hij kan me prima volgen zonder touw, soms hapt ie wel dat hij natuurlijk niet mag doen!! Voor de rest is hij wel braaf, maar in draf heb ik mijn twijfels er over, hij gaat dan wild op je af rennen en met zijn neus schudden, is dat nou spelen of uit het kwaad?