Nu heb ik zelf 0 ervaring met mennen maar volgend jaar zou ik grag willen starten met mennen onder begeleiding. Nu weet ik alleen niet goed hoe ik moet beginen met het hele mennen zelf en wat ik het beste kan aanschaffen en hoe lang en dergelijke.
Ik heb een wat kleinere pony, een c tje van 1,36. Ik wilde zelf eigenlijk heel graag zoon soort sulky die men op de renbaan gebruikt, wat is de exacte benamung hier van?
En hoe lang moet het wagentje zijn in vergelijking met de lengte van de pony zelf.
Hebben mensen ervaring met bitloos mennen? Heb al wat topics door gespit over bitloos en ik zag behoorlijk wat negAtive reacties maar mijn pony loopt al vanaf begin zonder bit onder het zAdel.
Wat kan ik alvast beginnen met trainen naast lange lijnen werk. Hij loopt redelijk goed tussen de lange lijnen en hij reageerd prima op stemhulpen. Als ik hem iets wil laten slepen doe ik daar dan verstandig aan eerst men tuig aan te schaffen of is provisorisch een bandje of iets slepen ook prima.
Hoe kan ik hem het beste leren dat iets wat achter hem aan sleept niet eng is, het moet uiteraard geen negatieve ervaring worden.
Nogmaals ik wil alles onder begeleiding doen