Allereerst hoop ik dat ik het hier goed geplaatst heb, zou anders iemand hem naar de juiste plek kunnen verplaatsen?
Gisteren was het dan zover, Wendy Misran van Subtiel Trainen (wendymisran1 hier op bokt) kwam langs op stal voor een workshop grondwerken van een halve dag.
De dag begon al vroeg om 08:45 met een korte kennismaking met Wendy en de groep. De groep bestond uit een 10-tal personen, gevarieerd tussen de leeftijden 6-40 jaar ongeveer, lekker divers dus haha, het niveau verschilde ook binnen de groep.)
Na de kennismaking volgde er een theorie gedeelte over de hoe paarden denken en hun gedrag. Hierna gingen we al snel aan de slag en om en om hielp Wendy ons met het halster werk, hier heb ik helaas geen foto's van.
Na en korte pauze kwam de dubbele longe aan bod, ook hier gingen we na het theorie gedeelte direct aan de slag
Ik deed mee met mijn verzorgpaard Davide, een 4,5 jarig paard.
Meet Davide

Hier wat foto's van Davide aan het werk tijdens de workshop, het begin vond ik wat lastig maar na wat aanwijzigen ging het opzich wel aardig.

nu gaan we thuis aan de slag met de informatie en theorie die we van Wendy hebben gekregen en wie weet komt ze binnenkort nog een keer langs om met andere delen van grondwerk te helpen.
Voor wie geinteresseerd is, de website van Wendy Misran is: www.subtieltrainen.nl
Groetjes Brenda