Ik heb op stal een zadelkastje waar zadel, hoofdstel en poetskist nét inpassen. Longeersingel, barebackpad e.d. vormen al een probleem. Maar nu heb ik een tuig gekocht om ooit mijn pony te (laten) beleren. Dat, en mijn 20 kg zak "speciaal" voer, kan ik op stal niet kwijt. Maarrr... In huis eigenlijk ook niet. Ik woon in klein studiootje waar ik geen extra kast in kwijt kan. (Ter illustratie, ik slaap op de bank omdat ik ook geen ruimte heb voor een bed

Ik heb echter wel een tuintje waar ik wat ruimte in over heb. Nu dacht ik er over om zoiets te kopen, dat las ik ook in een oud topic over het opbergen van tuig. Beschermt goed tegen regen en wind, maar qua temperatuur houdt het natuurlijk niks tegen. Ik vermoed dat het in de zomer erg warm en in de winter erg koud kan worden. Is dat erg? En hebben mensen met tuig in een schuur dat ook?
Andere opbergopties zijn ook welkom. Ik heb geen auto en wel opberghaken, maar ik zou niet weten waar ik die op moet hangen.. Behalve boven mijn bed/bank, of aan de muur in de keuken

(Ik heb er serieus over gedacht om voor een paar honderd euro een wrak van een auto(busje) te kopen om op de parkeerplaats te zetten en die als extra kamer te gebruiken