De demonstratie werd gehouden bij de paardenkliniek in Utrecht en werd georganiseerd door leden van de studentenvereniging van Universiteit Utrecht ter ere van hun 15 jarige bestaan.
Gisteravond was het zover. Ik deed mee met mijn tandem (Pandorro en Clever) en daarna nog Pandorro in enkelspan.
Clever Red Spot van de Immetjeshoeve is een 4 jarige goedgekeurde NAS hengst die binnenkort zijn dressuur debuut gaat maken.
Pandorro is een 5 jarig ruintje waarmee ik L dressuur rij.
Omdat mijn tandem nog erg jong is (4 en 5 jaar) en nog niet zo heel lang doorbeleerd is in tandem heb ik het rustig gehouden en hebben we de barrelrace in draf gedaan, we moesten om 3 tonen heen in niet zo'n grote bak en het ging super, ze zijn ontzettend fijn te sturen samen en blijven heel mooi als een span in tandem lopen, ik ben echt heel tevreden

Van de race zelf heb ik geen foto's maar van het losrijden wel een paar.
Op veel foto's lopen ze echt heel mooi synchroon! Ze worden echt een top tandemspan

Ze lopen echt heel netjes voor elkaar en het voorpaard Pandorro leert al steeds beter dat hij niet mee hoef te trekken en het achterpaard Clever kan zich al steeds beter ontspannen met de leidsels die langs zijn hoofd lopen.

Met Pandorro deed ik nog een ronde mee in enkelspan, omdat ik geen twee wagens mee kan nemen moest hij maar voor de marathonwagen, voor het eerst

Mijn man nog even met Pandorro

En de hele club die meedeed samen (alleen Clever staat niet op de foto).