Misschien een domme vraag maar: Kun je voor een tweespan een gewone men-vliegendeken kopen of gaat dit niet i.v.m. de boom die in het midden zit en de stof eventueel klem komt?
Vliegen deken zit in principe aan het tuig vast. Ook zitten er touwtjes aan de achterkant, die zou je dan niet vast kunnen maken. Maar volgens mij kan je zo,n deken gewoon gebruiken
Ik heb een normale mendeken van Ideal voor de winter omdat 1 pony geschoren wordt. Ik zat me daarom af te vragen hoe dat met een boom in het midden gaat, want met lamoen valt het er netjes tussen.
Oké, dan ga ik daar later voor zoeken. Ik vond de vliegendeken van Ideal er netjes uitzien en aangezien we volgend jaar zoveel in Brabant zitten is het geen overbodige luxe.
Ik heb vliegendekens die zowel voor enkel als dubbelspan gebruikt kunnen worden. Er zitten zeg maar voor gleuven voor de disselriemen maar ook gleuven voor de lichtogen. Zijn op maat en kleur gemaakt maar geen idee of die het nog doet. Was bij www.hetaangespannenpaard.nl of zoiets