xLilliaann schreef:Beste LiVetime,
Jaa die heb ik zeker wel, alleen ik zou ook graag zelf dingen met haar willen doen!
Ook kunnen die stalgenootjes maar voor max 2 x per week helpen dmv berijden, en ik zou haar toch wel graag iets meer dan 2 dagen aandacht gunnen zegmaar.
Beste Maj0,
Oh jeetje jij ook al! Mag ik vragen hoe je het heb ervaren die 6 weken rust, ook tegen over je paard?
Ik ben blij om te lezen dat jouw tijd er bijna op zit, ik wens je veel succesmet revalideren alvast!!
Wil je niet ontmoedigen
maar viel mij nog zwaar tegen. Ik ging van dagelijks 2 keer naar paardlief tot ongeveer 2 a 3 keer in de week.
In het begin vinden beide (ik en paard) het allemaal niet zo erg. Ze word gelukkig doorgereden dus krijgt haar beweging wel. Maar kon na 3 a 4 weken echt merken dat ze mij ook miste en ik had een punt dat ik het heel moeilijk vond om iemand anders te zien rijden op mijn paard.
Ik heb het grootste probleem dat ik op krukken loop en dus nergens alleen heen kan. Zit dus eigenlijk de hele dag thuis. Denk dat ik dat het moeilijkst vind. En ja 1dag lijkt af en toe wel een week. Maar goedhet is nodig blijf ik mezelf maar zeggen en dat helpt wel.
Denk wel aan je eigen lichaam neem wel je rust als je lichaam dat aangeeft. Ik heb de eerste dagen na mijn operatie heel veel geslapen (en had niet eens volledige narcose
) maar rust is wel belangrijk.
Sterkte er mee de komende maanden eeeuh weken