Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Urion schreef:Stopt hij ook bij rusten tijdens longeren? Zo ja afleren. Ik denk dat dat ook Ruitjes punt is. Paard mag niet zomaar jouw ruimte innemen tijdens werk.
crazygirl1 schreef:Zolang ik 'werk'druk zet blijft hij mooi verder stappen. Ik zet hem ook altijd op een actieve pas dus geen half ingeslapen paard. Zodra ik de 'werk' druk laat vallen komt hij naar me toe.
Hij is zeker niet gemeen maar resultaat is natuurlijk wel dat ikeen paard heb dat de gevraagde zaken ohz niet uitvoert omdat hij niet wil. Hij kan het wel, als lesgeefster er mee rijdt lukt het haar wel (na aandringen) maar ja daar heeft hij ook snel door dat er geen fouten worden gemaakt (door haar) en er dus moet gereageert worden op wat er wordt gevraagd. Maar ook zij heeft moeite doordat hij haar uittest. Lesgeefster geeft aan dat ik goed uitvoer wat ze me zegt en dat hij normaal gezien al lang had moeten stoppen en accepteren.
Hij toont verzet uit 'geen zin hebben in het uitvoeren ervan', lichamelijk is hij door DA en osteo nageken en behandeld dus geen excuus. Als lesgeefster hem berijdt zie je hem gewoon pissig zijn om uiteindelijk toe te geven en toch uit te Voeren wat er wordt gevraagd.