[AR] Hoe beginnen met een shetlander beleren voor de kar?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

juliaspeex
Woonplaats: Op aarde, naast mijn buren, een dak boven mijn hoofd uhhm in zuid holland ergens...

Hoe beginnen met een shetlander beleren voor de kar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 11:18

Ik verzorg nu al een tijdje 2 shetlanders Dirk en Dribbel, ik mag er vrijwel alles mee doen.
En wilde Dribbel (5 jaar) graag voor de kar gaan beleren omdat ze nu alleen nog maar gereden wordt, en wat afwisseling zou ze wel leuk vinden en ook goed zijn. Ze is dus al ingereden en 100% verkeersmak omdat ze langs een drukke weg staat en ik ook wel eens meg haar door de woonwijken loop. Ze is ook hele nieuwschierige shet en vind alles leuk.

Maar nu mijn vraag: Ik weet zelf wel een paar dingen over mennen zoals: hoe het tuig om moet enz.
Maat hoe kan ik het nu gaan opbouwen? Als ik het tuig en de kar zou hebben.
Hoe moet ik beginnen? Eerst tuig omdoen, er een paar keer mee lopen...? Daarna langzaam gewicht eraan? Zouden jullie me kunnen vertellen hoe ik het zou kunnen opbouwen?

PS ik ben berijd om prive uurslessen voor mennen te volgen, en mijn vader wil me een menverzekering geven.
Groetjes Julia en een (_) van Dribbel

juliaspeex
Woonplaats: Op aarde, naast mijn buren, een dak boven mijn hoofd uhhm in zuid holland ergens...

Re: Hoe beginnen met een shetlander beleren voor de kar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-13 14:30

Niemand?

Pluttersput

Re: Hoe beginnen met een shetlander beleren voor de kar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 15:06

Hier zijn al heel veel topics over.. Als je de zoekfunctie gebruikt kom je een heel eind ;)

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:16

Aangezien we hier de FAQ, Wiki en heel veel topics voor hebben, hier een slotje.