Vee mensen laten hun paard vrijspingen, maar dan vraag ik me af hoe ze dat voor elkaar krijgen...
Met zweep/ zonder zweep?
opjagen/ niet opjagen?
Zonder iemand die er naast rent springen m'n verzorgpaardjes er echt niet overheen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xTitanic schreef:Nietes schreef:ahhh, ik snap hem
dankjee
dacht altijd dat die paarden er uit zichzelf overheen sprongen zonder een beetje aangedreven te worden
Zo heb je der ook namelijk
[ Video ]
Poiuytrewq schreef:Ehh nee maar je bent zelf toch ook niet zo dom dat je niet begrijp wat ermee bedoelt wordt?
Je kunt het niet longeren noemen want aan de longeerlijn gaat niet over een hindernis met palen. Het is niet dat je als een achterlijke achter je paard moet gaan rennen hoor. Mag hopen dat je dat wel snapt
Poiuytrewq schreef:Omdat jij er vanuit gaat, dat als je een paard wat 'opjaagt', dat iemand er als een mongool achteraan gaat rennen, of iig niet op een reeele manier laat voortbewegen. Iig komt het wel zo over, en daar houd ik niet zo van.
Poiuytrewq schreef:Omdat jij er vanuit gaat, dat als je een paard wat 'opjaagt', dat iemand er als een mongool achteraan gaat rennen, of iig niet op een reeele manier laat voortbewegen.(want nee, dat heet "bijdrijven"). Iig komt het wel zo over, en daar houd ik niet zo van
.
De een noemt het opjagen, de ander noemt het bijdrijven. So be it, er wordt hetzelfde bedoelt en ik ga er van uit dat ts ook wel zo slim is.
Sassol schreef:dat bedoel ik. Dat mensen opjagen als iets 'agressievers/minder vriendelijke of minder vragende' zien dan 'bijdrijven'. En dat er vanuit gegaan wordt dat dat agressieve ook meteen bedoelt wordt als iemand praat over opjagen.mensen die even een goede zwiepert met de zweep maken om het paard 'lekker door te laten lopen' (dus met stijve rug en hoofd omhoog). Dat valt bij mij dus onder opjagen en niet onder bijdrijven.
Poiuytrewq schreef:dat bedoel ik. Dat mensen opjagen als iets 'agressievers/minder vriendelijke of minder vragende' zien dan 'bijdrijven'. En dat er vanuit gegaan wordt dat dat agressieve ook meteen bedoelt wordt als iemand praat over opjagen.
Voor mij is het 1 pot nat; het is maar een woord mar d intentie is hetzelfde