[AR] Starten in ander mendistrict ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Letsdunit

Starten in ander mendistrict ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 18:36

Ik woon in mendistrict west maar vroeg me eigenlijk af of ik bijvoorbeeld ook in Noord zou mogen starten. Dit omdat ik eigenlijk net zo makkelijk de afsluitdijk over ga naar Friesland.
Het zal gerust ergens staan maar ik kan het helaas niet vinden in de wirwar van regelementen.

Pattypaard

Re: Starten in ander mendistrict ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:38

Volgens mij mag je gewoon overal starten alleen tellen eventuele selectiewedstrijden bij een andere kring niet bij jou mee als selectie :). (Alleen de selecties van je eigen kring)

Zo ben ik iig ook in Midden Limburg en Brabant gestart.

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 18:43

Die selectiewedstrijden boeien me allemaal niet zo erg, ik rijd voor mijn lol en vind het wel eens leuk om op andere locaties te kunnen starten :) Bedankt voor je antwoordt !

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 18:53

Pattypaard schreef:
Volgens mij mag je gewoon overal starten alleen tellen eventuele selectiewedstrijden bij een andere kring niet bij jou mee als selectie :). (Alleen de selecties van je eigen kring)

Zo ben ik iig ook in Midden Limburg en Brabant gestart.

Heb jij het wel over mennen?
Ik ken (helaas) geen énkele KNHS - menwedstrijd in Midden-Limburg (behalve links en rechts een oefenmenwedstrijd).

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:32

Ja hoor, je mag overal starten.

_MarjolaJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 14:32

Wij zijn dit jaar ook een keertje de dijk overgestoken voor een wedstrijd en dat is ons prima bevallen! :) Het is inderdaad om de hoek.

Het is trouwens wel af en toe opletten in Friesland of het wel opengesteld is voor alle rassen (staat duidelijk in het vraagprogramma, maar ook op de kalender op de site van mendistrict Noord). Sommigen verenigingen bieden ook niet altijd 2 dressuurproeven aan, dus dat is ook een puntje om op te letten.

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 23:28

Ik ben laatst ook in friesland gestart. Mag gewoon. Het enige nadeel was dat ik niemand verstond, haha