[AR] 14 september Lol met je Knol in Barendrecht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marianne1980

14 september Lol met je Knol in Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-13 10:38

Hallo allemaal,
Ik plaats dit bericht hier ook even, omdat hier toch wel de meesten zitten die aangespannen rijden!

14 september wordt er op de Kleine Duiker in Barendrecht een Lol met je knol-dag georganiseerd. Deze dag zijn
er wedstrijdjes onder het zadel, zoals ringsteken, puzzelrit, springer of slingerparcours en zaklopen. Ook aangespannen
zijn er wedstrijden. Er is een puzzelrit, een vaardigheidsparcours, ringsteken, maar ook een trekkerband parcours (waarbij je je paard door een parcours moet manouvreren waarbij hij/zij een trekkerband sleept), een boomsleep parcours en poktok.

Deelname kost € 10,00 per combinatie (onder het zadel of aangespannen). Inschrijven kan tot 1 september!!
Wil je meer informatie? Stuur even een pbtje met je emailadres, dan stuur ik de poster en inschrijfformulieren door!!

loulou1

Re: 14 september Lol met je Knol in Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 19:25

haha leuk je naam voor die dag wij hebben 1 september een dag op stal schriktraining en die heet lol met je knol ,
dus nog meer mensen hebben lol met hun knol plezier jammer dat ik te ver weg woon was anders wel gekomen want lol met mijn knol wil ik altijd heel veel plezier op die dag *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

jowien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 20:47

Ik heb me al opgegeven! Wie komt er nog meer?

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-13 12:10

Hej Marianne dat lijkt me echt leuk. Ik wil dan aangespannen meedoen en misschien bijrijder wel OHZ. Ik zal haar nog polsen hierover.
Je moet me één ding uitleggen: wat is POKTOK? Nooooit van gehoord!

marianne1980

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-13 13:38

http://www.youtube.com/watch?v=c134Ax5_2zk

Op dit filmpje is Poktok te zien. Toen ik deze vond, bleek dus ook dat het eigenlijk pokpok heet, maar het is maar een naam toch? ;) Het begint met boomstamslepen, maar ongeveer halverwege laten ze zien wat poktok is.
Als je een pbtje stuurt met je emailadres, mail ik de poster en inschrijfformulieren door!