xNikitaaa schreef:Ziet er netjes uit

. Ik heb een vraagje, wat voor maat longeersingel heb jij? Ik wil er misschien eentje voor een Shetlander aanschaffen maar het kleinste wat ik kan vinden is maat Pony.
Wel dat is dus het probleem bij mij ook , ik heb geen longeersingel ik gebruik mijn mensingel omdat ik nog steeds geen longeersingel heb gevonden in de juiste maat , het mensingeltje dat ze op de foto draagt is maat shet en daar heb ik zelfs nog 1 gat voor moeten bijmaken , dus ik kan je helaas niet verder helpen , ik ben er zelff nog naar opzoek..
capopjekop schreef:Je pony pakt het al leuk op. Persoonlijk doe ik de eerste paar keren de lijn in een keer naar het bit ipv er doorheen. Je kunt zo onbewust best hard inkomen en in het begin is het nog weleens nodig om je pony wat te corrigeren omdat ze het nog niet snappen. Ik gebruik overigens ook gewoon mijn mensingel. Je beschermers lijken alleen niet helemaal lekker te zitten.
Overigens als je niet goed weet wat en hoe je moet trainen dan is een lesje mss wel fijn? Ik heb iig fijne tips gekregen toentertijd.
Daar had ik helemaal nog niet bij stilgestaan ! idd een goede tip om hem er nog neit door te halen , de peesbeschermers lijken in echt goed te zitten , zakken niet van haar hiel af en blijven netjes zitten , heb ze overigens laten passen door iemand die er meer van kende voor de zekerheid :S maar nu begin ik te twijfelen