Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Blon_D schreef:Klimop schreef:Uitrij-/menvliegendeken
Staat dat niet wat vreemd als ik zo'n ding aan doe op de bok?
xSlvna schreef:Lange broek helpt lang niet altijd, ik word nog gebeten/gestoken dóór mijn broek heen. Inderdaad niet/nauwelijks stappen.
Bernoe schreef:Haha volgens mij lezen wat mensen de OP niet goed, TS heeft het over haarzelf......
Ik stap idd weinig tijdens ritten en ga in galop bij veel vliegen.... waarmee spuit je jezelf in? Anders eens vragen bij de drogist of ze extreem sterk spul hebben voor je.
Blon_D schreef:Bernoe schreef:Haha volgens mij lezen wat mensen de OP niet goed, TS heeft het over haarzelf......
Ik stap idd weinig tijdens ritten en ga in galop bij veel vliegen.... waarmee spuit je jezelf in? Anders eens vragen bij de drogist of ze extreem sterk spul hebben voor je.
Ja dat weet ik wel zeker dat ze niet goed lezen. Ik spuit mijzelf in met datex de oude versie die het op ponybeest echt super doet! Ik heb een 4 jarige die nog niet zolang voor de wagen loopt de galop is dus ook nog niet bevestigd dus die pech heb ik ook nog. Ik draaf en stap enkel met hem.
FlyAway schreef:Klinkt raar, maar teken een zebraprint op je paard! Hier lees je waarom het werkt; http://www.hipposupport.nl/index.php/ar ... n-of-onzin
En hier lees je alle ervaringen van mensen die het uitgeprobeerd hebben (en hoe). [SV] zebra strepen op paard schilderen
chocobroodje schreef:Wat ze vroeger BremseBremsen noemde, heet tegenwoordig "paarden parfum classic" Werkt als een tierelier en mag op mens en dier gebruikt wordenZou ik zeker proberen als je zowordt lastig gevallen. Het ruikt behoorlijk maar het werkt dan ook super!
Blon_D schreef:FlyAway schreef:Klinkt raar, maar teken een zebraprint op je paard! Hier lees je waarom het werkt; http://www.hipposupport.nl/index.php/ar ... n-of-onzin
En hier lees je alle ervaringen van mensen die het uitgeprobeerd hebben (en hoe). [SV] zebra strepen op paard schilderen
Dat wilde ik sowieso een keer uitproberen maar mijn paard heeft niet zoveel last van steekvliegen IK welHet topic gaat dan ook over mensen die op de bok zitten en worde belaagd en wat zij daar tegen doen
FlyAway schreef:En hier lees je alle ervaringen van mensen die het uitgeprobeerd hebben (en hoe). [SV] zebra strepen op paard schilderen
tine10 schreef:Nou, ik heb deze zomer werkelijk zo'n beetje alle middeltjes geprobeerd, maar geen een werkt afdoende. Ook middelen met Deet niet. Op mijn paard en mij zelf dus niet. Erg vervelend.
Ik ben meerdere keren de wei uitgevlucht als ik die wilde gaan uitmesten. Ik zag gewoon zwart van die krengen. En spijkerbroek houdt ze echt niet tegen helaas.