[AR] ik kan de wagen die ik zoek niet vinden, jullie nog tips?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Crista

ik kan de wagen die ik zoek niet vinden, jullie nog tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-13 17:36

Hallo!
Ik besloten dat mijn huidige menwagen te klein ej te licht is voor mijn turbo konijn. Dus.... er moet een andere komen.... momenteel heb ik helaas geen geld voor een nieuwe maar een goede, mooie tweedehands is wel haalbaar.

Uiteraard heb ik wel wat eisen aan de nieuwe wagen, alleen kan ik al weeeeeeken nergens iets vinden wat in mijn straatje past...

Heb al bij meerdere wagenbouwers de websites in de gaten gehouden, de bokt markt en marktplaats maar helaas nog niet geslaagd. Zelfs niet een beetje....
Hebben jullie nog ideeen waar ik kan kijken? Of heeft of weet iemand misschien iets?

Wat ik zoek:
Marathonwagen
Pony van 1.35 moet er met gemakt voor kunnen
Liefst bruine bekleding
Goede handsvaten achterop voor groom
Bokstoel naar miden te verplaatsen maar ook met zn 2en voorop kunnen zitten
Evt. Achterop bankjes met afneembare rugleuningen, is geen harde eis.

Stuurvertraging en molenrem mag wel maar hoeft niet.
Wie weet iets? Want ik begin al bijna te denken dat dit type wagen niet meer bestaat 2e hands....

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 00:13

Zou wat zoekopdrachten uitzetten bij wagenverkopers. Geef duidelijk aan wat je budget is en eisen. Dan ben je er net voor voordat ze op marktplaats worden gezet.

En vooral geduld hebben.... ben zelf nu ook alweer zo'n maand of 3 op zoek naar 'de' wagen die binnen mijn budget ligt en aan eisen voldoet voor mijn pony, viste 2x net achter het net, maar met geduld en goed rondkijken zal het me ook deze keer vast wel lukken (lukte eerder ook met verschillende wagens).

Als je 2e hands koopt moet je soms iets van je eisen laten gaan, en dan heb je toch ook vaak een fijne wagen. Denk dat bijv jouw bruine bekleding een lastige zal zijn. Voor het overige heb je geen 'rare' eisen, of je moet een bijv een budget hebben wat niet haalbaar is. In het segment waar jij in zoekt (denk dan bijv ook nog iets van 18/21 inch wielen?) is toch wel eea verkrijgbaar.

En ondertussen lekker doorsparen :+

We vissen denk ik trouwens zo ongeveer in dezelfde vijver, als ik het zo eens goed bekijk. Jouw pony is net wat kleiner dan die van mij.

nicesly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 00:23

Zeer handige tips op dit forum.......geweldig.

Crista

Re: ik kan de wagen die ik zoek niet vinden, jullie nog tips?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-13 16:51

Haha je idd, soms wat eisen laten valen weet ik... maar juist die bruine bekleding wil ik echt heeeel graag!
Maaaar als ik een andere wagen tegen kom die verder helemaal voldoet aan alle eisen... ben ik zelfs bereid die eis te laten vallen haha
En nee, heb een normaal budget. Zal idd eens wat wagenbouwers benaderen om me hierin te begeleiden.