Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Esmeralda schreef:In het algemeen worden die paarden juist heel goed verzorgt, het is die mensen hun brood.
En zeker vandaag de dag, zullen die paarden echt wel hun natje en droogje op tijd krijgen.
Waarom spreek je niet de eigenaar aan, ipv 144 te bellen?
En het is onzin dat je er geen tijd voor heb, want als je je echt aan je hart gaat, dan maak je daar juist tijd voor!
Thoaee schreef:Esmeralda schreef:In het algemeen worden die paarden juist heel goed verzorgt, het is die mensen hun brood.
En zeker vandaag de dag, zullen die paarden echt wel hun natje en droogje op tijd krijgen.
Waarom spreek je niet de eigenaar aan, ipv 144 te bellen?
En het is onzin dat je er geen tijd voor heb, want als je je echt aan je hart gaat, dan maak je daar juist tijd voor!
Nou zo'n toon hoeft niet hoor.
Ik heb geen mogelijkheid gehad omdat ik van 8 Tot 5 op werk zit, en deze huifkar slechts sporadisch rijdt, afhankelijk van boekingen. Ik kan dus niet zomaar een halve dag ofzo vrij nemen om te gaan kijken omdat ze er wellicht die dag helemaal niet zijn. En 144 is juist een aanspreekpunt in zo'n situatie en helemaal niets dat gezien heeft te worden als iets gevaarlijkste of bedreigend.
tine10 schreef:Voordat je een klacht indient zul je je als leek toch eerst iets meer moeten verdiepen. Het is iets anders als je er een vraag over stelt.
Thoaee schreef:Bedankt voor de reacties allemaal
Zoals ik al zei, ik ben een leek op het gebied van paarden, vandaar dat ik hier wat advies kom vragen.
Ik heb dit weekend wat extra werk gedaan zodat ik, op een dag dat ze weer langs komen iets eerder vrij kan nemen en zelf even kan kijken. En tja met die kinderkopjes, het enige waar ik het zo mee kan vergelijken is met de fiets en de motor. Daar gaat het ook allemaal wat moeilijker mee op die kinderkopjes. Ik weet ook niet of de wielen nog wat uitmaken (rubber) ?
Lynn