vandaag heb ik mijn nieuwe touwhalster-set binnen gekregen dus het werd weer tijd voor een filmpje en leuke foto's

Heb alle kunstjes tot nu toe in een filmpje bewerkt. Ik ben nu nog bezig met het compliment, dat deed hij vandaag al erg goed alleen zul je net zien dat bij thuiskomst het filmje maar voor de helft erop stond.. erg jammer!
verder ben ik nu ook begonnen met het flehmen, wat hij eigenlijk nog niet zo goed snapt. graag heb ik hier tips over hoe ik dit het beste kan aanleren. ik ben gister begonnen met een worteltje voor zn neus te houden en als ie dan ging happeren/flapperen clicker en belonen. met een brokje doet hij het niet, is te klein denk ik.
Verder ben ik ook sinds een weekje begonnen met het liggen. staat niet op het filmpje. Hij snapt nu dat hij na het afspuiten aan het touw kan gaan liggen. als ik naar hem toe liep ging hij razendsnel weer staan. gister weer een stapje vooruit gegaan. heb hem gevraagt te blijven liggen en kon er welligwaar 2 seconden bij gaan zitten. toen stond hij weer op

Verder wil ik ook graag om tips te vragen hoe ik de jambette beter kan krijgen. nu, zoals jullie kunnen zien in het filmpje, spaait ie nog een heel gat in de grond. hoe kan ik het voor elkaar krijgen dat hij zijn been opgetild blijft houden?
nou genoeg gekletst! als jullie nog tips & tricks hebben over ons hoor ik het heel graag!!
Alvast bedankt!
Groetjes Ilse en Unique!