Ik plaats dit topic bij aangespannen, omdat ik bijna altijd men en de meeste mij daar ook van kennen.

Dit jaar waren we weer voor de 3de keer van de partij tijdens de Eper Paardenvierdaagse.
Ditmaal enkel met mijn ruintje Tum-Tum. Samen met bokker Everest (linda) zijn we richting epe gereden met haar fell pony. Toch stiekem wel erg moeilijk om Rivaldo thuis te laten maar hij had minder heimwee naar mij want hij mocht samen met de kwpn merrie van linda een weekje op vakantie. Zo stonden ze beide niet alleen en het was gelijk dikke mik tussen die 2 al denk ik dat ze het iets te letterlijk hebben genomen

Meet tum, zo sgattig maar oh zo'n duveltje
De liever moe dan lui pony heeft zich in het laatste jaar toch behoorlijk na gedaan van zijn maatje rivaldo. Arme ik

Eenmaal aangekomen op camping jagtlust, paarden op de wei gezet en moesten we ons oh zo handige tent opzetten. Ik dacht nu ik mijn pick up niet meer heb het veel makkelijker zou passen in de grote auto van Linda's vader, maar man wat kunnen we toch een hoop mee willen nemen

Toen de tent eenmaal stond zijn we met zijn 4ren heerlijk een ritje gaan rijden over de hei.

Op zondag werd er door de Hippisch Vereniging Epe een pannenkoekenrit georganiseerd.

Samen de appelsap delen

Op de eerste dag heb ik met tum onder het zadel meegedaan.
Het leuke van deze dag vond ik vooral de leuke reacties, dat wij beide toch wel heel klein zijn

Op de 2de dag heb ik er voor gekozen om te gaan mennen, deze dag was qua kilometers de langste route, maar ook na de pauze behoorlijk mul en zwaar. Gelukkig trok tum zich er goed doorheen.

Op de 3de dag heb ik samen met Linda met haar fell en juul met haar haf gereden.

Op de laatste dag heb ik gekozen voor de sulky, dit omdat ik erg last van mijn rug had.
Net gestart, toch een erg leuk gezicht zo vanaf de bok.

Pony's moe maar voldaan lekker uitrusten.

Wellicht zijn we volgend jaar weer van de partij, het was weer een leuke week!