We zijn in april begonnen met wedstrijden en rijden ongeveer een wedstrijd per maand en in drie wedstijden waren we de B al uit met 6 winstpunten en altijd in de top 3

Dit was dus pas onze vierde officiele wedstrijd en ook deze wedstrijd weer winstpunten! De eerste proef begon wat slordig doordat hij wat angstig was voor o.a. de witte hekjes, maar toch werden we hier 3de met 178 punten. De tweede proef ging echt super, hiermee hadden we de eerste proef ruim goedgemaakt met 196 punten en dus twee winstpunten

Losrijden

In de proef

Leidsels in een hand nemen en een grote volte, dit was in de eerste proef en ging niet zo best haha ik verloor het goede contact met hem en de volte werd slordig, in de tweede proef ging het wel goed en hadden we er een 7 voor!

Aanloop naar halsstrekken

Middendraf, gaat altijd super, altijd een 7 of hoger!

In de gebroken lijn ergens

Daarna deden we nog mee met de vaardigheid. Vaardigheid ben ik niet elke officiele wedstrijd gestart, dit was de derde keer dat we voor officieel meededen, de twee keer ervoor had ik altijd twee balletjes eraf en waren we niet zo snel. Maar sinds kort hebben we het allebei door en we gaan er nu als een speer doorheen en de ballen blijven liggen

Pandorro en ik trainen niet zo heel veel (heb meer paardjes en ben ook druk met mijn kleine kinderen) dus ik ben echt heel trots op mijn kleine mannetje. Ik rij maar 1 of 2 keer per week en soms een keer longeren maar dat is zat voor hem om in conditie en op niveau te blijven. We doen samen ook veel leuke andere dingen zoals lekker zwemmen, dit was twee dagen voor de wedstrijd