Clickertraining!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxtasja

Clickertraining!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 20:05

Zoals een aantal van jullie wetne hadden Sjors en ik gisteren (26 juli) samen clickertraining. Het ging super goed en we hebben allebei heel veel geleerd. Bijvoorbeeld dat Sjors hartstikke slim is, en ik weet nu precies wanneer ik moet stoppen met trainen door op zijn signalen te letten. Hij kon na 5 minuten mij al volgen zonder touw en kon na 3 sessie's van 5 minuten (met ongeveer 3 uur tussen de laatste twee) al op het blok staan!

De eerste stapjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daar staat meneer dan!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben heel trots op mijn kleintje dat hij dit binnen 15 minuten (zonder rust pauzes voor hem mee gerekend) geleerd heeft. De clickertraining was zéker de moeite waard en ik ben heel blij dat ik het gedaan heb. Kan het iedereen aanraden die niet zo goed weet wat hij/zij moet doen en waar je bij je paard op moet letten. De eerste echte keer dat hij op het blok ging staan heeft mijn vriend gefilmd. Hij had geen idee dat hij erop ging staan, maar wilde de training filmen. Gelukje! Heel gelukkig, héél trots en een hele leerzame en leuke dag gehad.

HippoLogic

Re: Clickertraining!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 09:20

Wow, wat leuk dat je zo'n goede les hebt gehad. Leuke foto's ook. En wat goed dat je vriend gefilmd heeft.
Wat een leuke pony. Hoe oud is Sjors?
Van wie had je les?

xxtasja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-13 09:32

Ik weet niet zeker hoe oud hij is, omdat de mensen waar hij nu staat hem gekocht hadden van iemand anders die zei dat hij 1 jaar was, en twee jaar later bleek tijdens castratie dat hij 4 jaar was. Dus hij zal 5-6 jaar zijn. Ik had training van Claire Schroijen. Zij woont ook in Limburg alleen dan in het noorden.

Yanne_RP

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-13 21:23

Leuk! Ziet er goed uit :)

Effects

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-13 14:56

Leuk zeg! Veel plezier met verder oefenen, het kan verslavend zijn :D

DoertjeEsra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-13 00:13

Wat leuk ! Succes met het verder trainen met hem ! :D