[AR] Wat denken jullie van deze wagen?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Eline91

Wat denken jullie van deze wagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-13 09:47

Aangezien mijn Welsh A binnenkort beleerd wordt voor de wagen moet ik op zoek naar een nieuwe koets.

Ik wilde liefst een koets waar mijn shetlander ook nog in past of waar ik eventueel met een tweespan shetlanders kan mee rijden.

Toevallig kwam ik op deze website en zag ik daar een koets staan:

http://www.minihorseshop.nl/marathonwagen.html

Herkent iemand deze koets? Kan iemand me meer informatie geven over waar deze vandaan komt en wat ik qua kwaliteit kan verwachten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-13 09:59

Lijkt op het eerste zicht en volgens de beschrijving wel op die van mij ...
Afbeelding

Mijne is net een tikje zwaarder (gaat ook een D-pony voor) en heeft ook wat aanpassingen. Is gebouwd in Duitsland.
Verder heb ik geen verstand van koetsen dus kan je niet meteen verder helpen met voor- en nadelen, heb er zelf ook nog niet mee gereden.. Volgens degene die erbij was bij de koop (ben niet alleen gegaan, ken er niks van :+ ) is dit een prima koets, heel degelijk. Heb ook alleen nog maar complimenten gehad, dat de koets er echt goed uitzag en ideaal was voor de pony etc. Dus denk dat het wel goed zit. Ben zelf maar puur recreatieve menner, dus daar hebben ze ook naar gekeken, weet niet wat de koets doet als je echt wedstrijden gaat doen en hard gaat rijden enzo..

lobkew

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-13 11:32

Ziet er mooi uit!

wolflupin5

Re: Wat denken jullie van deze wagen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-13 10:25

helaas heb ik geen ervaring met zo'n koets, al had ik wel overwogen om eens te gaan bespreken voor zo'n koets.
maar voor 1 shetlander enkelspan is die toch te groot denk ik.
voor dubbelspan shetlanders niet.

Eline91

Re: Wat denken jullie van deze wagen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-13 10:50

Dat enkelspan shetlander moeilijk wordt weet ik, maar ik wil wel een koets waarmee tweespan eventueel wel lukt.

Wat ik me vooral afvroeg is of iemand informatie heeft over de kwaliteit van deze wagens.