Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

de Circling game is daar een goede voor... PeppySan schreef:wanneer ik met mijn paard de yoyo game speel gaat hij heel boos kijken als ik hem achteruit laat gaan. Hij doet het wel maar met de oren plat op kop. Zodra ik stop komen de oren weer omhoog en als ik hem naar me toe laat komen is er geen vuiltje aan de lucht.
Hij doet dit ook als hij naast me mee loopt en ik ga rennen. Hij doet alles wel maar met de oren in de nek. Zodra we dan stilstaan of stappen staan z'n oortjes weer normaal. Hij haalt niet uit, hij doet geen poging tot bijten maar legt alleen de oren plat.
Waarom doet hij dit?
En dat is gewoon zeker niet de bedoeling met level 1, dit gaat er puur om dat je geen opposite reflexen meer hebt. Level 2 gaat dan om het winnen van de games. Heel simpel, fase 1 duurt iets langer maar fase 2,3, en 4 volgen heel snel na elkaar. Je paard wordt er 'snappy' van en uiteindelijk krijg je hierdoor ook juist een 'positive reflex'.