Laatst waren Laura (__Lauraa) en ik eens aan het praten en toen kwam langzaam het idee opborrelen om eens samen te gaan mennen.
Maar omdat Laura niet echt om de hoek woont en ik nog geen rijbewijs heb ging dit niet echt makkelijk.
Tot we bedachten dat ze best hier kon slapen, en dan kon Fellow bij mijn pony's in de wei overnachten.
Na wat overleg aan beide kanten kon het doorgaan en maandag 15 juli was het zo ver!
Laura zou met Fellow komen, en 2 nachten blijven slapen zodat we 3 dagen konden mennen.
En wat héb ik genoten, het was heerlijk en de pony's waren zó ontzettend braaf!
Ze hebben er allebei van geleerd en ik zelf heb het echt als 3 superleuke, gezellige dagen ervaren!
Een deel van deze foto's zijn met mijn Iphone gemaakt, de rest met de spiegelreflex van Laura of van mij.
DAG 1
01 - Jaaa, daar komen Laura en Fellow aan

Nadat we de spullen weggebracht hadden naar mijn huis, hebben we de pony's opgetuigd en zijn we vertrokken,
Deze dag zouden we een rit maken door de polder, een lange rit, bijna 10 kilometer.
Maar het zou een rustige rit worden want in de polder is het niet zo druk, dachten we..
.. We zijn echt heel erg veel trekkers tegen gekomen die met het mooie weer eindelijk op het land bezig konden.
Maar de pony's hebben zich voorbeeldig gedragen!
Wat wel een les voor de volgende dag was is dat we ons niet meer moeten vergeten in te smeren haha.
02

03 Laura en Fellow

04

DAG 2
Omdat de deur naar onze tuin net te smal was voor onze sulky's, mochten ze bij mijn opa en oma in de tuin overnachten.
Zo liepen we elke ochtend, samen met de sulky's, naar de wei om vanaf daar te vertrekken.
Laura had roze oornetjes en bandages mee, en die moesten natuurlijk even op en om gedaan worden.
Ja, we weten dat alles niet perfect zit..
De rit die deze dag gepland stond vond ik de leukste rit.
Een stukje bij ons door de stad, door (hele enge

Deze rit hebben we expres in de ochtend gedaan, zodat het nog niet zo warm was.
En zo konden we 's middags de pony's meenemen naar een meertje om daar mooie foto's te maken!
05 Zo liepen we elke ochtend naar de wei & 06

07 Laura en Fellow

08 Dawn en ik

09 Laura en Fellow

10 Dawn en ik

DAG 3
En toen was de laatste dag alweer aangebroken, het ging echt véel te snel.
Vandaag zouden we een rit maken die een klein gedeelte over het industrie terrein ging, daarna door een klein parkje, en toen weer door de polder naar de wei.
Maar omdat er een bruggetje naar het parkje was afgesloten moesten we een veel groter stuk over het industrieterrein dan gepland.
Gelukkig gaven de pony's er niet veel om en liepen ze keurig langs alle vrachtwagens, heftrucks en hard rijdende auto's!
11 Optuigen bij de wei

12 Laura en Fellow

13 Dawn en ik

14 Aftuigen bij mijn huis, waar we de sulky's konden laten staan tot Laura werd opgehaald

Lieve Laura, ik wil je bedanken voor de 3 super gezellige dagen die we hebben gehad!

Een kleine impressie van de afgelopen 3 dagen
Een reactie zou leuk zijn, liefs Hannemarie