Ik ga weer eens een poging doen om foto's te plaatsen op bokt

De dag dat de foto's gemaakt werden, had ik ook al een clinic gehad met de paardjes, harde werkers zijn het toch!
Ed is mijn shetlander hangst van 6 jaar, heb hem inmiddels al 5 jaar. Ed heb ik gekocht omdat hij ernstig verwaarloosd was, en ik hem zo zielig vond.
Nu is Ed anders, en zet de hele boerderij naar zijn hoef. Ben gek op die kleine!
Liv is mijn merrie van 5 jaar, ook zij heb ik gekocht omdat ze in het verleden verwaarloosd is geweest. Gelukkig heeft zij een heel open karakter, en vindt iedereen
lief leuk en aardig. Liv is een groot paard met een erg werkwillig karakter. Ze kan enorm wild zijn! Toen ik haar kocht was niet helemaal duidelijk welke ras ze
nu precies is. Ze is namelijk veel verhandeld geweest. Ik heb haar zwart gekocht, en binnen enkele maanden werd ze deze kleur. Iemand enig idee wat voor ras ze kan zijn?
Ik denk zelf appaloosa x fries.

Ed en Liv lopen altijd samen in de wei, dus misschien krijgen ze ooit nog wel een veulentje! Ik doe enorm veel duotraining, hier liggen ze beide

Samen zitten

Ed is maar 85cm, maar als hij rechtop staat!

De capriole

Wilde hengst!

Ed heeft een obsessie ontwikkeld voor de spaanse pas. Dat is het liefste wat hij doet!

Ed tegen Liv aan steigeren

Ed onder Liv door

Livje in het compliment

Het berggeitje Ed

Ed is ook wel bekend als super Ed

Een goed matras is belangrijk om te kunnen blijven presteren

Kusje van Liv

Oja en tot slot nog even mijn lievelings Alpaca

Bedankt voor het kijken! Willen jullie nog meer van ze zien, dan is mijn youtube kanaal youtube.com/bleekje3