Wie kent mijn draver Miss Hawai

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sofieiets

Wie kent mijn draver Miss Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-13 17:43

Ik ben opzoek naar mensen die mijn draver merrie kennen.

Ze is gefokt in Duitsland en daarna in Egmond-Binnen terecht gekomen. Ik kan op internet niets vinden over haar wat ik erg jammer vind.
Ik zou graag een foto zien van haar in haar wedstrijdoutfit.

Peetje

Re: Wie kent mijn draver Miss Hawai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 21:14

Je hebt de pech dat ze alleen maar in Duitsland heeft gekoerst. Dan is het net even iets lastiger. Ik kan je in ieder geval alvast de link geven van de Duitse drafbond, waar je al haar koersresultaten kunt vinden:
http://www.hvt.de/web/traberstamm.nsf/W ... yID/112541
Ik geef je heel weinig kans dat er koersfoto's van haar zijn....

sofieiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 00:18

Ja das inderdaad heel erg balen. Maar toch bedankt! Ben ik toch iets meer te weten gekomen over haar!

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 12:58

Ik ben nog meer voor je te weten gekomen. Heerlijk altijd, van die zoektochten. :) De eigenaar die genoemd wordt op die Duitse site, heeft met jouw merrie gefokt. Dat kun je al lezen op die link. Maar haar oudste zoon, Quickwilliam, die heeft een paar weken geleden in een kwalificatiekoers op Alkmaar gelopen. Daarna heeft hij nog niet gekoerst.

sofieiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 13:05

Oh dankje!

sofieiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 13:07

Wat leuk om dat allemaal te horen :d Ik weet namelijk dat ze in Nederland voor de fok gebruikt is voor ze bij mij kwam.

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 15:19

Graag gedaan, ik vind het altijd leuk om dit soort zoekacties te doen en ik weet net even beter waar je moet zoeken. De fokker woont ook ergens bij jou in de buurt, geloof ik, al ken ik hem niet persoonlijk. Ik zal nog een voor je vragen.

sofieiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 15:21

Ik heb em gekregen inderdaad van een man die er mee fokte. Woont hier praktisch 5 huizen vandaan. Was inderdaad ook benieuwd wat ze in Duitsland allemaal gedaan heeft. Weet jij toevallig of ze alleen geracet heeft met sulky of ook met jockey?

edit: Er is een ander woord voor koersen met een jockey erop maar kan er echt niet opkomen :x

Peetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 16:03

O, dan ken je hem in ieder geval. Heeft hij geen koersfoto's van haar? Je kunt de uitslagen zien in die link die ik je heb gestuurd. Aan de namen van de pikeur te zien, heeft ze enkel voor de sulky gekoerst. Het heet overigens monté, maar jouw omschrijving is ook goed. :) Helaas zijn de koersen zo lang geleden, dat ik geen foto's kan terugvinden...

sofieiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-13 16:27

Of hij foto's heeft zou ik even moeten vragen. Is wel een slim plan! Leuk dat ik weer iets meer over haar te weten ben gekomen! Dankjewel!

maaikeco22

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-14 21:40

Ja ik ken haar ze is nu mijn paardje! En heb veel informatie over haar gevonden als je het nog wilt weten! Ik weet niet waar ze na jou heeft gestaan, maar ik heb haar overgekocht van een mevrouw die niks met haar deed een paar maanden lang en weet niet waar ze daarvoor heeft gestaan. Maar ze is ernstig ziek geweest voor ik haar heb gekocht wat ik niet wist en bij mij heeft ze er nog last van gehad maar het gaat nu helemaal super met haar! Als je meer wilt weten of wat foto's hoor ik het wel! Groetjes Maaike

Afbeelding Afbeelding

sofieiets

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-14 21:56

Hee!

Wat ontzettend leuk om te horen! Ik zou vooral graag willen weten hoe het nu met haar gaat?
Heb je veel plezier van haar?