Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jette schreef:Misschien eerst een keer een rustige hond meenemen naar stal? Kan je je paard rustig laten wennen. Honden voelen ook aan wanneer een paard bang is en dat verergert de situatie misschien alleen maar.
miamivice schreef:Ben het met janderegelaa eens. Als je straks op zijn rug zit reageren ze toch weer anders.
Ik snap dat wandelen ook niet zo.
FriesWytske schreef:Ik snap dat wandelen ook niet. Paard is nog jong. Kan straks nog vaak genoeg mee gewandeld worden. Lijkt er wel op dat paarden tegenwoordig niet meer jong en onbezonnen mogen zijn. Ze moeten zo snel mogelijk aan allerlei dingen wennen. Doen wij niet aan en hebben daar later ook nog nooit problemen mee gehad.
Nibbit schreef:Naja beter veel honden dan af en toe eentje, dan kijken ze er ook niet meer van op
En als je er zo over in zit kun je ook nog thuis blijven
FriesWytske schreef:@ Britt Die van jouw heeft een oudere leeftijd. Dan kan ik het nog snappen. Maar om dit met een paard te gaan doen die nog geen 3 is.Laat die lekker in de wei.