Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cassidy schreef:Ik denk dat je eerst wat tijd moet investeren om de basisopvoeding goed te krijgen voordat je aan VD oefeningen toekomt. Dus meelopen, halster om, wijken voor druk op ieder gedeelte van het lichaam, zijwaarts meenemen, achterwaarts meenemen, over en onder hindernissen heensturen. Als dat goed gaat, dan heb je een basis van waar uit je VD mee kunt gaan nemen.
Jij hebt ook leren lopen voordat je hebt leren rennen en daarna kon gaan leren fietsen.
Gun dat die pony ook!
diiamondds_ schreef:Cassidy schreef:Ik denk dat je eerst wat tijd moet investeren om de basisopvoeding goed te krijgen voordat je aan VD oefeningen toekomt. Dus meelopen, halster om, wijken voor druk op ieder gedeelte van het lichaam, zijwaarts meenemen, achterwaarts meenemen, over en onder hindernissen heensturen. Als dat goed gaat, dan heb je een basis van waar uit je VD mee kunt gaan nemen.
Jij hebt ook leren lopen voordat je hebt leren rennen en daarna kon gaan leren fietsen.
Gun dat die pony ook!
De basis kent mijn shet!