Eerder hebben we vooral gewerkt aan de basisdingen, het volgen, wijken voor druk en direct stoppen als ik stilsta.. met de bijbehorende slidings af en toe
dus dat probeer ik niet te vaak te doen aangezien de bak/wei daar niet zo geschikt voor is
. Nu ik beschikking heb over balken kon ik weer nieuwe opdrachten bedenken, zoals de bekende 'trail' oefeningen; zijwaarts over de balk, achteruit door een L etc. Best moeilijk, maar dat maakt het juist extra leuk (en vooral als het lukt zonder halster, touw of stick/zweep)
Daarnaast ben ik voor het eerst 'zonder iets' op haar rug gestapt (naja behalve een opstapje
) dus super trots! En dat mogen jullie best zien
Hierbij het filmpje van gisteren:
Opbouwende kritiek mag altijd! Ik maak nog steeds fouten en leer graag bij!
Groetjes van Yu en ik
maar Yu weet ondertussen ook wel dat ze het hiermee moet doen en dat het uiteindelijk fijner is als ze een beetje meedoet, anders moet ze namelijk harder werken en duurt het veel langer voor ze weer mag vreten
ze kent me ondertussen en weet dat als ze iets weigert te doen (en ik wéét dat ze het snapt), ik een heeeeeele lange adem heb, hahaha!
Die van mij willen los inderdaad ook wegrennen, dus zo kan ik het ook mooi gaan oefenen. .
Dus dan is af en toe een "snoepje" wel een handig middel