[AR] Oefenmarathon Menvereniging de Burcht 15 sept. 2013

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

mebianca

Oefenmarathon Menvereniging de Burcht 15 sept. 2013

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 13:08

Menverenging de burcht organiseert op zondag 15 september 2013 voor de 16de keer een oefenmarathon in het Kuinderbos te Kuinre. In en om het bos van Kuinre ligt weer een spectaculair parcour met diverse hindernissen. De wedstrijd is open voor deelnemers in alle rubrieken en voor zowel beginner als een gevorderde koerier. Ook dit jaar mogen er weer ruiters mee doen onder het zadel! De ruiters en menners zullen apart starten. De eerste deelnemer zal starten om 10 uur vanaf het hoofdterrein.
Ook dit jaar is de waterbak weer dé attractie waar veel spektakel wordt verwacht. U kunt een menner en zijn span en de ruiters helemaal volgen te voet of door middel van een trekker en wagen die u naar de waterbak en de boomhindernissen midden in het Kuinderbos zal brengen. Maar ook op het hoofdterrein zijn er genoeg hindernissen om de ruiters en menners aan te moedigen. Menvereniging “De Burcht” en andere vrijwilligers zullen zich weer inspannen om er een gelaagd evenement van te maken.
Op zaterdagmiddag 14 september om 2 uur is de briefing, waarbij alle deelnemers de spelregels te horen krijgen en de gelegenheid krijgen om het parcours te verkennen. Op zondag 15 september zal er om tien uur gestart worden en de prijsuitreiking zal om een uur of vijf plaatsvinden. Het wedstrijdsecretariaat is dan de gehele dag open. Het wordt weer een oefenmarathon die vooral om de sportiviteit en gezelligheid zal draaien, met de bedoeling dat iedereen de finish haalt.

Opgeven kan heel eenvoudig via dit formulier; http://www.live.cloudformz.com/C-201306111311319764-201306111311318274/
Voor meer informatie bezoek dan onze website; http://www.menverenigingdeburcht.nl of stuur een email naar; menverenigingdeburcht@hotmail.com.

tallechie

Re: Oefenmarathon Menvereniging de Burcht 15 sept. 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 16:16

Hij staat bij mij in de agenda genoteerd. Nog even zien of ik een groom kan vinden

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-13 19:31

Daar heb ik ook wel zin in. Wat is dat 'oefen' in de naam? Oh ik zie het al; de laatste zin maakt veel duidelijk. Dat lijkt me wel wat.

mebianca

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-13 10:51

Het is dus geen officiële wedstrijd.
Vorig jaar hadden we 90 deelnemers, we hopen er dit jaar weer zoveel aanmeldingen binnen te krijgen. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag!

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 18:52

mebianca schreef:
Het is dus geen officiële wedstrijd.
Vorig jaar hadden we 90 deelnemers, we hopen er dit jaar weer zoveel aanmeldingen binnen te krijgen. Mochten er vragen zijn dan hoor ik dat graag!

Da's goed. Ik houd niet zo van dat officiele. Als het er maar eerlijk aan toe gaat en een beetje fanatiek. Ik zal mijn paard al geestelijk voorbereiden ;) 90 deelenemers? Zo dat is niet mis!