Het compliment!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Selina16

Het compliment!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 23:26

Hallo,
Ik vond dat het zover was de spagaat te leren, en dit ging super snel!
Dus ik zag dat je vanuit de spagaat het compliment kon leren! Dus ik ging in het begin als hij aan het plassen was (al klaar) en nog in die houding stond, zijn been pakken en het proberen 1x lukte dit, en ook een 2x vanuit de spagaat. Alleen nu, als ik zijn been pak, dan gaat hij gewoon lopen
:( Dus wat zouden jullie doen?

Groetjes!

Geertema

Re: Het compliment!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 17:01

Misschien werkt het als je hem stopt en het gelijk nog een keer vraagt en als hij stil blijft staan en een beetje meewerkt hem gelijk belonen.

Yanne_RP

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:41

Ik weet niet of je al meer vrijheidsdressuur ooit hebt gedaan, maar als ik dit zo lees dat je pony meteen al wegloopt als je een hoefje pakt zal ik eerst ff nog flink veel de basis doen, en goed de spaghaat aanleren :j!

Selina16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-13 23:56

yape schreef:
Ik weet niet of je al meer vrijheidsdressuur ooit hebt gedaan, maar als ik dit zo lees dat je pony meteen al wegloopt als je een hoefje pakt zal ik eerst ff nog flink veel de basis doen, en goed de spaghaat aanleren :j!

Hij kan al veel, zoals: De Jambette (ook als ik erop zit), kusje, shake en draaien...
Maar ik ga zeker die spagaat beter leren maar voordat er bij mij veel reacties komen duurt het even ;) daarom zette ik het er nu al op!

Yanne_RP

Re: Het compliment!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-13 18:37

Okee haha :)