Mooi wagentje, wel even goed alle draaiende delen controleren, de remmen en op rotte/roest plekken. Voor de rest ziet het er goed uit, denk dat het voor jouw pony net aan past, maar kan eigenlijk niet goed opmaken van de foto hoe groot het karretje is. Leuke prijs als het karretje in goede staat verkeerd!
stijnDC
Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-13 14:27
Moet het wagentje nog in werkelijkheid gaan bekijken en meten hoe het zit met mijn beenlengte.
Ik weet wel dat er 19 inch wielen onder zitten. Is iets aan de kleine kant maar scheelt anderzijds maar10 cm met 23 inch wielen
Prima wagentje, even de maten vragen (bokhoogte o.a. die moet ongeveer gelijk zijn aan de maat van je pony)
stijnDC
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-13 14:41
Ben naar de wagen gaan kijken. Het is uiteindelijk niets geworden, ik zat te krap met mijn benen.
Ben even doorgereden naar een andere persoon die koetsen aanbiedt.
En dit is het geworden:
VanHuisUit
Geplaatst: 15-06-13 15:09
Ziet er zo op het oog goed uit. Maar is op de foto zo niet te zien of te voelen natuurlijk, ken het type wagen niet. Is wel wat 'logger' zo te zien.
Wij hebben ook een D pony en 19 inch vind ik persoonlijk dus echt te laag, we zoeken zelf naar 21 inch. De Clever, die rode die je eerst had gepost is mooi voor t/m C pony zo ongeveer, moet het een niet te grote C zijn, A'tjes en B'tjes kunnen er wel heel mooi voor (ik heb zelf dus ook zo'n type gehad, bij mijn welsh A'tjes, vandaar dat ik dat ervan vindt). Was trouwens erge fijne stabiele wagen om mee te rijden.
stijnDC
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-13 16:17
Het is een Glinkowski wagen.
Het gewicht lang rond de 200 kilogram. Log is ie in elk geval niet.
friesiszwart