Hier wat foto's van Bella en Jilla van wat ze nu kunnen en van de zomer en winter enzo.
ik ga na mijn duikweekend (dit weekend) en na proefwerkweek (volgend weekend) lekker aan het werk met ze en foto's van wat ze nu nog meer kunnen.
bella kan nu -spagaat, bergeit, wijken, spaanse pas, jambette mee bezig
Jilla kan nu - wijkstapje, jambette beter uitgestrekt, nee schudden als ze iets niet snapt
Bella is heel erg leergierig maar vind veel eng en jilla in tegenstelling is blond ofzo want die kijkt je dom aan van wat probeer je ik snap het niet. haha maar oefening baart kunst
Jilla.
1. Kus

2. Volgen (ik hou haar iets tegen bij haar neus want dan word ze heel enthiausiast en dan snijd ze me af en lig ik weer voorover op mijn bakkes haha en ja dat gebeurt nogal vaak)

3. Op het blok (winter 2013)

4. Op het blok (zomer 2012 een van eerste keren dus trotsheid haha)

5. Longeren (winter)

6. Longeren (zomer)

Bella.
1. Buiging op het lage blok

2. Op het hoge blok

3. Steigeren nog met halster en touw en zweep

4. Steigeren los

5. Longeren (winter)

6. Longeren (zomer)

7. Longeren (zomer, meer spier en beenwerk en meer power en conditie erin topper van me)(vriendin van me longeert haar hier ik ging foto's maken daarna ging ik want bij haar gaat ze niet op de gas en dat heeft ze af en toe wel nodig luilakkie)

Ik heb 2 blokken. 1 stenenvoertrog op de kop die staat standaard in de wei vaak als ik weg ga of kom staat jilla er uit zichzelf op.
en 1 houten en die staat in de schuur die gebruik ik als ik foto's ga maken of als ik zin heb in hogere blok haha