Daarna de vaardigheid aan de beurt. Had wel verwacht dat die aangepast werd aan de grootte van de bak. Helaas

Meneer er ligt nog een bal

Slalom

Ereronde na plaatsing.
Tussendoor een frisse versnapering

Toen was het weer de beurt aan Femur om een springparcours aan de hand af te leggen. Femur heeft nu 9 winstpunten in de B en kan springen als een kanon. De 40 cm hoge sprongen waren geen uitdaging voor hem maar springen aan de hand deed ie nooit. Hij deed het super braaf, 1ste ronde foutloos, barrage helaas 2 balken maar wel een 2e plek (van de 10). Knappe Feem! Dit was de enige rubriek die ik niet zelf deed maar aan Eline (shetties) heb overgelaten want zij kan harder rennen

Als laatste de liberty, paardje 1 minuut los laten rennen/showen op de muziek en daarna weer snel vangen. Er werd helaas erg op type gejureerd want ondanks dat Nels prachtig naar me toe kwam zat ik van de 40 paardjes niet in de top 6. Hij had wel wat beter kunnen showen maar dat zat er niet zo heel erg meer in. Ik was wel super trots op hem dat hij weer zo prachtig naar me toe kwam.

https://www.facebook.com/photo.php?v=516499328408225
(weet niet of dit filmpje zichtbaar is)
Al met al een super leuke, gezellige, drukke dag. Organisatie was super, sfeer ook. Dit was de tweede editie met voor het eerst menrubrieken en ik weet zeker dat ik er, als ik niet te druk ben, volgend jaar ook weer bij ben!
Nog een

Laten jullie iets leuks achter?