Hoooi, ik heb een verzorg shetlander en die kan al 75 cm springen!! dus mn vriendin en ik dachten als we daar nou een wedstrijd mee doen... maar we zijn allebei te groot om er op te rijden dus bestaan er springwedstrijden aan de hand in de buurt van Dronten?
Ze bestaan sws wel, alleen weet ik niet waar. Maar kan je niet beter iemand zoeken die er wel op past? En dan daarmee verder trainen? Dat is -vind ik- best wel leuk! Of is hij niet ingereden?
joanne2
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-13 23:09
hij is ingereden alleen is hij niet super goed in rijden en hij is heel klein 93cm.
Ze bestaan wel ik heb het een keertje gezien op een filmpje. Het is een soort van hetzelfde als behendigheid met een hond. (dat doe ik zelf met mijn hond) Maar dan heb je alleen maar sprongetjes en geen tunnels, banden enz.
Je kan het op google ook opzoeken. Ik denk dat je dat wel kan vinden.
Damon26
Geplaatst: 20-05-13 16:42
kun je geen horse agility doen? daarbij moet je pony ook o.a. over een hindernisje springen. het lijkt een beetje op behendigheid voor honden maar dan voor paarden. volgens mij zijn er ook wedstrijden van. misschien moet je hier eens kijken [TVG] Horse Agility