Beetje impulsidee, maar dacht; voor de ervaring lekker meenemen, kijken hoe ze reageert enz.
Ze mocht mee voor 2 dressuurproefjes in de klasse hobby (b proef zonder startpas/niet voor winstpunten)
Roxy is net 8 jaar geworden en ze is hier nu een klein maandje. Ze is een Welsh x NRPS
Ze is voornamelijk voor mijn vader bedoelt, maar groen op groen is nog lastig en nu m'n vader even druk is train ik haar even door zodat de basis er goed inzit.
Het is echt een schat van een pony, zet geen stap verkeerd en is onwijs braaf.
Ze keek dan ook nergens naar, en bleef braaf lopen.
Aandachtspuntjes zijn dat ze snel te diep gaat lopen. Ook bleef de impuls wat achter in de proef zelf.
Rox vind het nog lastig te lopen en slingert nog ietwat op de rechte lijntjes haha, maar dat komt allemaal wel goed, ze heeft zich super gedragen.
Uiteraard geen winstpuntwaardige proeven nog, maar zeker wel fijne stukjes gehad, ze pakt alles zo snel op.
1. En zo begonnen we een maandje terug (ze had er wel enkele keren voor gestaan, maar daar weten we amper wat van helaas, wel weet ik dat dat niet vaak is geweest want ze was nog erg zoekerig, maar wel super braaf eenmaal voor de wagen)

2.

Inspannen enz gaf in het begin nog wat probleempjes, maar op de wedstrijd bleef ze onwijs lief stilstaan, niks moeilijk doen, gewoon trots!
3. Nog even een foto'tje van training thuis

Foto's staan random door elkaar

4.

5.

6. Braaf!

7. Ze begint mooi ruim te lopen, erg blij mee.

8.

9. Halthouden, een sterk punt van Rox waar ik blij mee ben. Helaas stond ze niet perfect recht naar de jury gericht en leverde het niet meer dan een 5 op.. Maar ik ben allang tevreden dat ze braaf stilstaat, kunnen die kleine dribbelkonten van me nog wat van leren..

10.

11. Mooi vierkant, top!

12. En de uiteindelijke combi