Silvester is 1.17 groot en bijna 6 jaar oud. Vorig jaar hebben we wat nare menervaringen opgedaan waar door ik bang ben geworden en Sil reageert daar heel erg op.
Maar nu het weer steeds beter wordt zijn we weer lekker begonnen met trainen, ik leer minder bang te zijn en Sil leert meer op mij vertrouwen!
1ste keer met instructeur naar buiten en nu ben ik al dapper genoeg om ook met andere op stap te gaan!
Ook vandaag had ik enorm veel zin in een ritje, maar toch wel wat zenuwen en twijfels. Toch gegaan en gedaan

Een aantal paniek momentjes van Sil waarbij hij ineens doods bang was van een hond (lopen er stuk of 6 op stal rond..) maar na aanmoediging goed langs gekregen en daarna zelfs een aantal zonder moeite gepasseerd.
Daarom wil ik deze foto's even met jullie delen!
Fototjes van vandaag, stiekem het stukje bos ingegaan waar je eigenlijk niet mag komen

En omdat het zo een lekker pad was een stukje galop

Vind het heerlijk om te zien hoe lekker hij draaft op dit filmpje, slome sil is niet zo sloom meer

Een heel hobbelig stukje galop

Ander halve week geleden eens een andere kant op gegaan, weer veel uitdagingen! Over een pad met aan allebei de kanten steil aflopend met sloot, een woonwijk, autowegen, kinderspeeltoestellen honden enz!

Twee weken geleden! Dit was de 3de keer dat ik hier reed

En natuurlijk lekker oefenen in de paddock!

Als we naar buiten gaan zet ik ook altijd het programma Endomondo aan, erg handig zo kan ik precies bij houden hoe snel we gaan

Ons eerste ritje dat gemeten was deden we over 8 km 1.10 uur, maar 4 dagen later deden we in dezelfde tijd maar liefst 11.28 km!
Dit is van vandaag!

Hier zie je het tempo per KM. Bij 7 zijn we in het bos paar keer heen en weer gereden, vandaar dat we daar 8 minuten over deden

En de route!

30 juni doen we mee met ringsteken!!
maar eerst a.s. zaterdag een schriktraining

(mn kar is vandaag geschuurd ivm dat we hem willen verven, kan er een beetje lelijk uit zien dus