Ik kan uren besteden aan het bekijken van andermans plaatjes nu moet ik er zelf maar eens aan geloven.
Ik wist niet zo goed waar ik dit topic het best kon plaatsen, dus mocht het verkeerd staan excuses!
Even wat over Andor:
Andor is inmiddels 8 jaar, dat betekend dat hij nu 5 jaar in mijn bezit is

In het begin een hoop problemen gehad, gelukkig d.m.v. natural horsemanship weer een echt team geworden.
We houden beide enorm van afwisseling, starten dressuur (L1) en endurance en daarnaast doen we veel aan grondwerk en vrijheidsdressuur.
Daarom leek het me leuk een topic te maken met onze hoogtepunten:
Om meer vertrouwen in elkaar te krijgen zijn we 3,5 jaar geleden begonnen met het rijden van wedstrijden,
dit bleken we beide enorm leuk te vinden en waren dus zo door de B heen,
de afgelopen anderhalf jaar hebben we niet meer gestart en hebben we vooral genoten van de natuur

over 2 weken gaan we weer van start in de L1, mijn doel is Andor ooit te starten in het M1.

Mijn droom, waar ik hem ook eigenlijk voor heb gekocht, is het starten van endurance wedstrijden. Inmiddels zijn we 2x gestart met beide mooie resultaten, wat is endurance rijden toch genieten!
met een vliegende start ...oeps!

En mijn grote droom die ik al mijn hele paardenleven heb ik ook in vervulling gegaan

Naar het strand met mijn eigen paard, een heel gave ervaring!
spetter spatter

even crossen

En dan natuurlijk de vrijheidsdressuur
Vorig jaar heb ik een clinic geggeven op de pensionstalling waar ik werk, leuke reacties en andor deed echt zijn best!

En de foto's van afgelopen zondag, Jolande Adelaar (van Super Guus) gaf een clinic bij een vriendin op stal.

Bedankt voor het bekijken van mijn topic